1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She does not fit in the car."

"She does not fit in the car."

Çeviri:O, arabaya sığmaz.

March 28, 2014

11 Yorum


Emin481631

Düşmana denmez bu


hallilobi

kilolu kadınlara yapılan bu saldırıyı kınıyorum :D


karadavut6

Bu soruyu yazanda kiloludur... Hahaha


SenTuncay

içerisine ile içine aynı anlam


EraySyliye

Hızlı söylerken neden does'ı this gibi söylüyor


DIRT...DIVER

o arabaya sığmaz derken in yerine of kullanılması gerekmez mi ? in o arabada sığmaz gibi bi anlam çağrıştırıyor ?


BBAydin

Dediğiniz gibi olsaydı of değil to kullanmak gerekirdi -ya eki to ile sağlandığı için.


casska

Fit in oturmak anlamı yok mu?


aoskdaosdkoas

sit ile karıştırdınız sanırım fit kıyafetin oturması/olması anlamında kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.