"Onlar bu yıl daha fazla bira ürettiler."

Çeviri:They have produced more beer this year.

4 yıl önce

25 Yorum


oturkan

"They produced more beer this year" desek, have kullanmasak olmaz mı?

4 yıl önce

crazyboyyym26

doru sölüyosun

4 yıl önce

Bloody47

Bencede öyle tek can kala kaybettim

3 yıl önce

RanaAktan

This year dediğine göre olur

1 yıl önce

mustafa455802

Arada biraz fark var.have koymazsan üretmişler ve bitmiş olay.geçmis zaman.Cümleyi have ile kurarsan üretmişler ve süreç devam ediyor hala üretiyorlar

2 ay önce

sfakylmaz

Olur tabi ama konu başlığındaki zaman çekimine uymak zorundasın. Bu konu have/has verb3 tense'i.

3 yıl önce

efecanefe

Aslinda have cok yakin gerceklesmis olaylarda kullaniliyor..l have just come henuz simdi geldim gibi....have olmayan cumle ise uzak gecmistir... l come here yesterday buraya dun geldim gibi..

3 yıl önce

sfakylmaz

l have just come' daki henüz(şimdi,yeni) anlamı have'den değil just kelimesinden gelir.

3 yıl önce

CAytun
CAytun

Evet bilhassa just now, yet, today, this morning/week/month/year ibareleri ile have/has + v3 kullanıyoruz.

3 yıl önce

sfakylmaz

They have produced more beer "in" this year. neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

FarukAkyld

peki ya manufacture neden olmadı ki

4 yıl önce

sarikent

"produce" üretmek "manufacture" imal etmek. Meyve suyu üretilir ama kumaş imal edilir.

4 yıl önce

EmrahBesci
EmrahBesci

"They produced more beer this year." da doğru olmalı. Yanlış mı düşünüyorum?

3 yıl önce

Anil127149

ürettiler fakat şuan üretmiyolar gibi olur anlamı.

have+v3 kullanınca ürettiler.. ve hala üretiyolar gibi anlam gelir

3 yıl önce

sfakylmaz

Doğru ama bu konuda tense yanlış.

3 yıl önce

casska

Generate fiilini kullanamaz miyiz

4 yıl önce

Simsorut
SimsorutPlus

generate a discussion: tartışma başlatmak
generate a solution: çözüm üretmek
generate advertising revenue: reklam geliri elde etmek
generate an idea: fikir üretmek
generate an income: gelir elde etmek
generate data: veri oluşturmak
generate demand: talep oluşturmak
generate employment: istihdam yaratmak
generate excitement: heyecan yaratmak
generate income: kazanç elde etmek
generate motivation: motivasyon sağlamak
generate one's interest: ilgisini çekmek
generate profit: kar sağlamak/elde etmek

Hepsi olur ama "generate beer" olmaz!

4 yıl önce

savas67560

Cong.

2 yıl önce

kayaunal

Bira sayılamayacağı için much kullanımı doğru olmaz mıydı?

4 yıl önce

serhat756296

Evet neden much degil

2 yıl önce

aksamustu
aksamustu

Much veya many çokluk bildirir ama more "daha fazla" demektir ve bu ikisinden farklıdır. Sayılabilir / sayılamaz ayrımı much ve many arasında var. How many / How much gibi. More temelde bir çokluk sözünden ziyade bir karşılaştırma sözüdür. Bir şeyin diğer bir şeyden daha fazla olduğunu veya zaman, nitelik vb bakımından diğerine kıyasla farklı olduğunu belirtir.

11 ay önce

ra1961

" much more beer " olamaz mı

4 yıl önce

candost2
candost2

They produced more beer this year. Niçin doğru kabul edilmedi?

3 yıl önce

Cenk864467

Why not '' in this year''

10 ay önce

farukcagsak

Have kullaninca, ürettiler anlamı olmuyor ki, üretmiştiler oluyor, bence hata var soruda veya cevapta

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.