1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir şapka takar."

"O bir şapka takar."

Çeviri:He wears a hat.

March 29, 2014

14 Yorum


PeaceDLuffy

he wears a hat ve he wears a cap seçeyim dedim ilk. cap'i seçmedim çünkü cap genelde bere diye biliyorum ben?

November 3, 2014

birsen927067

Neden she wears a hat i kabil etmiyor cok sacma


Abdulkadir873587

Oynarken tekrar etmek ise yarıyor


bra377007

Aynisini yazdim kabul etmiyor arada bozuyor bu uygulama da


murat518882

s takısı nasıl kullanılıyor biri anlatabilirmi


FrknAkbl

He she it sonrası s takısı geliyor


YagmurGeze

Çünkü he var yani özne +fiil×s takısı bana gelen ing hocası fazla anlattı bana bunları


Umut819680

He wears a hats olmasi gerekmiyor mu


YagmurGeze

Hayır 2 kere s takısı olamaz sadece fiile s takısı gelmeli


Feyza6099

Hats olması için çoğul olmalı a hat denilince 1 şapka oluyor. A hats denilince 1 şapkalar olur.


ugurkara8

Eşya dan söz ederken neden he kullanılmış, it olması gerekmiyor mu,?


Nihaller

O bir şapka takar derken bir insandan bahsetmiş eşyadan değil.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.