"O bir şapka takar."

Çeviri:He wears a hat.

4 yıl önce

12 Yorum


PeaceDLuffy

he wears a hat ve he wears a cap seçeyim dedim ilk. cap'i seçmedim çünkü cap genelde bere diye biliyorum ben?

4 yıl önce

Kemal844086

Hayır şapka

9 ay önce

Sait314345

!

1 ay önce

ouzhan288289

Hat yerine hate yazmışım

3 yıl önce

Seda893398

Hat=şapka Hate=nefret

4 ay önce

serkan920952

Agam tasak geciyor

9 ay önce

sado270277

He wears a hat neden olmadi?

1 ay önce

AlperGl9

O ne demek

9 ay önce

mycxx

"he wears a cap" yazdım kabul etmedi cap da şapka anlamına gelmez mi ?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

ben de pek bilmiyorum ama https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090914113312AAOaGxg bu sayfada yazılanlardan anladığıma göre

hat bu http://www.hatsandcaps.co.uk/images/products/large/135060.jpg

cap ise bu http://www.robertomanzoni.it/pics/imgBig/berretto_verbano_inglese2.jpg oluyormuş

ha şu var sonuçta ikisi de şapka burda özellikle birini kastetmemiş

4 yıl önce

laydaBalc1

Cap spor şapka anlamında kullanılmaktadır arkadaşlar

2 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.