1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir şapka takar."

"O bir şapka takar."

Çeviri:He wears a hat.

March 29, 2014

48 Yorum


birsen927067

Neden she wears a hat i kabil etmiyor cok sacma


SAKINE657482

Neden she wears a hati kabul etmediniz?


ShinSe-GiDID

Altı çizili olan O'ya basarsan en üstte He yazıyor o zaman He yazarsın en başta ne varsa o yada bir kaç kere bu alıştırmayı yapınca ezberliyorsun.


Serkan564544

Aynen ya. Tek bir kalıba odaklanıyor. Başka bir kalıpta doğru bile söylersen kabul etmiyor.


Abdulkadir873587

Oynarken tekrar etmek ise yarıyor


nciPanahov

Sizce bu duolingo guzelmi


Glay859977

Bence güzel ve yararli da


PeaceDLuffy

he wears a hat ve he wears a cap seçeyim dedim ilk. cap'i seçmedim çünkü cap genelde bere diye biliyorum ben?


YaarGngren

Wear giymek put koymak takmak anlamına geliyor. O bir şapka takarın ingilizce karşılığı olarak o şapka giyer diyor


feyza419782

İngilizce de kıyafetler ve aksesuarlar wear fiilinde kullanılır. Put daha çok koymak anlamındadır. Örneğin "i put the glass on the table: bardağı masaya koydum" Ek bilgi olarak şunu söyleyebilirim küpe kolye vb. ayrıca çantalarda dahi wear fiili kullanılır .


Esma303357

Cevap he ise erkek diye belirtmeliydi


gulle0772

bu duolingo muhtesem birsey


smailCanYl2

Wears neden geldi neden wear degil


feyza419782

Wear ı ,you ,we, they öznelerinde kullanılır ancak bunlar dışındaki öznelerde (he she it) fiile "-s" takısı gelir . Bu sebepten wears olur .


KubraONAR1136

O wears 'dır . Ben, sen, biz ,siz wear 'dır


Nurin358579

Giyer dediği için akıllım.


BekirMelek

Aynı cevabı yazıp da kabul etmemesi ilginç


MASSAASAMI

Dogru yaziyorum yanlis kabul ediyo


Doa_Ozcu

Evet Akali bir şapka takar


refikatakan

Bilen bilmeyen herkes yazmış. Uygulamanın öğretmenleri var onlara sorsak olmaz mı?


Serqiyye3879

guzel bir uygulama


MehmetTAPA5

he den sonra buraya neden is gelmiyor mesela they are da are geliyor burda niye he nin yanına is gelmiyo?


alkancolak67

she writes books oluyor ama he wears hats olmuyor neden ?


FatmaBayra369613

Bu uygulamanın her alıştırmasında bir kusur var


bra377007

Aynisini yazdim kabul etmiyor arada bozuyor bu uygulama da


murat518882

s takısı nasıl kullanılıyor biri anlatabilirmi


Furkan.96

He she it sonrası s takısı geliyor


YagmurGeze

Çünkü he var yani özne +fiil×s takısı bana gelen ing hocası fazla anlattı bana bunları


Umut819680

He wears a hats olmasi gerekmiyor mu


YagmurGeze

Hayır 2 kere s takısı olamaz sadece fiile s takısı gelmeli


Feyza6099

Hats olması için çoğul olmalı a hat denilince 1 şapka oluyor. A hats denilince 1 şapkalar olur.


Whiskeyice

she weras a hat yazdım. yanlışmış. he wears a hat olacakmış. ne biliyorsunuz bayan mı, erkek mi ?


kimtaehyung-10

Weras yazmışsın normal kabul etmemesi


ugurkara8

Eşya dan söz ederken neden he kullanılmış, it olması gerekmiyor mu,?


Nihaller

O bir şapka takar derken bir insandan bahsetmiş eşyadan değil.


Leyla395565

Aynısını yazdım niye yanlış


asybrcn

Geniş Zaman

Olumlu cümle;

I / You / We / They / Çoğul özneler

Özne + V1 + ....

I wear a skirt.

He / She / It / Tekil Özneler

Özne + V s + ....

She wears a skirt.


asybrcn

İsim Cümlesi

✓ Olumlu Cümle

  • Özne + am/is/are + ....

I > am

You/we/they > are

He/she/it > is

It is a hat.

I am a teacher.

They are girls.

Alice is my friend.

My books are new.


asybrcn

Şimdiki Zaman

✓ Özne + yardımcı fiil + Ving +...

I am drinking water.

She is sleeping.

We are studying English


hlmstr

s takısı normalde çoğulda geliyordu ama burada giymek sözcüğünde bir kalıp mı oluyor


remnaz50

Takmak İngilizce'de başka bir anlamda kullanılabiliyormu wear dışında


clal117594

Bir şey soracağım biz bu kursu tamamladığımızda hangu seviye de olacağız


cbp..

Aynısını yazdım neden kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.