Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She eats an orange."

Переклад:Вона їсть апельсин.

0
11 місяців тому

3 коментарі


lcLf4

Чому апельсин- orange і оранжевий-orange,як розрізняти про що мова?

0
Відповісти11 місяців тому

Milkho
Milkho

Чому fly - літати і fly - муха?
Чому think - думати і think - тонути?
Чому замок (фортеця) пишеться, як замок (який відкривають ключем)? Як ви розрізняєте про що мова?
Вас колись просили злити воду? І кому потрібна зла вода? Чи вам сказали піти на захід, і вам невтямки, захід, це той що протилежний сходу, чи на той, що його влаштували організатори?

Для англійської це особливо болюча тема. Приготуйтесь, що деякі слова можуть мати до 20 різних значень. Щоправда, часто тільки декілька з них широко застосовуються.
Дуже часто написання дієслів і іменників із подібними значеннями збігаються.
Наприклад, think це не тільки "думати", але й "думка". Speed це і "швидкість" і "нагальність" і "поспішати" і "прискорюватись".

Як зрозуміти, яке слово що означає? - Відповідь: з контексту. Тільки контекст, слова і речення, які оточують це слово, дають вам можливіть зрозуміти, що воно насправді означає.

У вашому прикладі розрізнити "апельсин" і "оранжевий" досить легко, тому що слова належать до різних частин мова. "orange", як "оранжевий" - це прикметник, він описує якийсь предмет, отже, як правило, в речені, або в контексті речення має бути згаданий цей об'єкт. "orange", як "апельсин" - іменник, може бути об'єктом якось дії.
Якщо слова пишуть однаково але відносяться до різних частин мови на письмі також легко їх розрізнити. Іменники - за допомогою артиклів, дієслова - за часткою "to" перед ними, якщо вони в інфінітиві, або за формою дієслова, чи присутністю в реченні "об'єкта/суб'єкта" дії. Прикметники за наявністю іменника, який цей прикметник описує.

Хочете, я вас заплутаю ще більше? Orange може бути прикметником, як оранжевий, але він також може бути прикметником, як "апельсиновий". Те ж саме з іменниками "orange" - це апельсин, але це також і "оранжевий колір" одним словом.

Однак ви не зможете з'їсти колір і швидше купите оранжеву фарбу, а не апельсинову. Отакі справи.

3
Відповісти211 місяців тому

deniko
deniko

Чудова розгорнута відповідь. Сподіваюся, її прочитають ті, хто щиро задається такими питаннями, як пан, якому ви відповідали.

Вам від мене плюсик і лінгот.

0
Відповісти10 місяців тому