"Senin ebeveynlerin bu macera hakkında ne diyor?"

Çeviri:What do your parents say about this adventure?

March 29, 2014

3 Yorum

Konu önem sırasına göre

Zafer Aydın

About yerine for kullansak olmaz mı?

March 29, 2014

omercito

"Bu macera için ne diyor?" olur. İkisinin anlamları birbirinden farklı oluyor. Bu cümle için "for"u bana kalırsa daha çok bir tercih konusunda fikir/onay almak istediğimizde kullanmalıyız. "About"u ise bilgi almak istediğimizde kullanabiliriz.

March 31, 2014

serkan.bay1

do neden kullanılıyor bilen var mı?

August 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.