1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin ebeveynlerin bu macera…

"Senin ebeveynlerin bu macera hakkında ne diyor?"

Çeviri:What do your parents say about this adventure?

March 29, 2014

5 Yorum


serkan.bay1

do neden kullanılıyor bilen var mı?


coconutluk

Ne der yani geniş zaman ondan dolayı do


Zafer Aydın

About yerine for kullansak olmaz mı?


omercito

"Bu macera için ne diyor?" olur. İkisinin anlamları birbirinden farklı oluyor. Bu cümle için "for"u bana kalırsa daha çok bir tercih konusunda fikir/onay almak istediğimizde kullanmalıyız. "About"u ise bilgi almak istediğimizde kullanabiliriz.


Kenok4

Google ''What do say your parents about this adventure?'' bunu ''Aileniz bu macera hakkında ne diyor?'' olarak çevirdi yani doğru kabul etti!!!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.