"Das ist deine Note."

Çeviri:Bu senin notun.

August 17, 2017

4 Yorum
Tartışma kilitli.


reyhansivis

Bi nota bi de not diye cevirdi hangisi


BKaanAtak

Artik merak ettigini sanmiyorum ama türkcede sey vardi

yazilis ve okunuslari ayni anlamlari farkli. bu o tür bir kelime.


EfeBalkyan

Dein-deine-deinem-deinen gibi kelimelerin kullanımı neye göre değişiyor?


ddaytona

Artikele ve ismin halime göre. Mesela şunu diyelim: Deine Tasche (çantan) Deiner Tasche (çantana, çantanın) deinem Freund (arkadaşına)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.