"O bildirecek."

Çeviri:Sie wird sich melden.

August 17, 2017

3 Yorum


reyhansivis

melden ve anmelden arasindaki fark nedir

August 17, 2017

SteffiBookworm

Anmelden: Bir etkinlik için kaydolmak
Sich melden: Bir şeyler yapmak için gönüllü olmak
Jemanden melden: Birini bir otoriteye bildirmek

August 17, 2017

irfan73267

Merhaba. Burada sich ile kullanılmış. Yani "jemanden melden" anlamıyla kullanılmamış. Bu cümlede jemanden anlamını sağlayabilecek bir nesne, kişi veya zamir bulunmuyor. Fakat, "doğru cevap" verdiğiniz anlamlarla örtüşmüyor.

December 25, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.