1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Mühendisler yeşil kitabı oku…

"Mühendisler yeşil kitabı okurlar."

Çeviri:The engineers read the green book.

March 29, 2014

10 Yorum


CemalASLAN

Books olması gerek miyor mu?


halime525037

Book sayılabilen bir nesne olduğu için başına bir artikel gelmesi gerekmez mi.ya da sonuna 's'takısı alması gerekmez mi.cevaplarsanız sevinirim.


HANDAN_002

Green book bir sıfattır.

Green Book =Yeşil kitap (sıfat)

Ve sonuna "s" takısı gelmez çünkü cümlede yeşil kitabı diyor yeşil kitapları değil


mustafa605706

zaten yeşil kitabı diyerek belirtmiş, daha neden ''the'' anlamadım


HANDAN_002

The Green Book = Yeşil Kitabı

Green Book =Yeşil Kitap


AyseISIK

Neden illa "the" koymak zorundayiz anlamiyorum!!


HANDAN_002

Evet zorundayız . Ben de bu konuda zorlanıyorum ancak ingilizcenin kuralı bu .


ufukyayla

Makine Elemanları kitabıdır o, açık yeşil kapaklı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.