1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Mühendisler yeşil kitabı oku…

"Mühendisler yeşil kitabı okurlar."

Çeviri:The engineers read the green book.

March 29, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

CemalASLAN

Books olması gerek miyor mu?

October 19, 2014

halime525037

Book sayılabilen bir nesne olduğu için başına bir artikel gelmesi gerekmez mi.ya da sonuna 's'takısı alması gerekmez mi.cevaplarsanız sevinirim.

March 1, 2019

AyseISIK

Neden illa "the" koymak zorundayiz anlamiyorum!!

March 29, 2014

yagmurilhan

Ben de

July 20, 2015

mustafa605706

zaten yeşil kitabı diyerek belirtmiş, daha neden ''the'' anlamadım

August 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.