1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need a battery."

"I need a battery."

Çeviri:Benim bir pile ihtiyacım var.

March 29, 2014

11 Yorum


AdilHseyin

Şarj aleti "charger" demek.


mycxx

"pil" yerine "batarya" kullanamaz mıyız ?


aoskdaosdkoas

batarya da kullanılabilir


Dinarzel

Batarya zaten yabancı bir kelime doğrusu turkće karşılığını yazmaktır


FatmaBerbe2

Bu arada bize küçükken ( ilkokulda) batarya ve pilin farklı şeyler olduğunu anlatan hocalar şimdi yalan mı söylüyor pil kısa ömürlü batarya uzun pil ve bataryanin takıldığı şeyler farklı bize ilkokulda boyle öğretilen şey şimdi burda ayni şey oldu bu hocalar birbirine ne kadar da bağımsız oluyorlar o zaman buna göre hangisinin dediği doğru? ( ben yine de okumuş ve bilen kişi olarak hocalarimiza guvenirim, bütün hocalarimiza saygilar , ellerinizden öpüyorum. )


FatmaBerbe2

Bunu yapan acaba bir hoca mı , ingiliz mi , yoksa ingilizce öğrenen bir Türk mü


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


FatmaBerbe2

Birde hani milletin yorumları diyor ya duo beni rahatsız etti açıkçası


selinikbal

benim pile ihtiyacım var demek fazla saçma


aybukeceliksoy

aynısını yazdım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.