1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He offers me his coat."

"He offers me his coat."

Çeviri:O bana ceketini teklif eder.

March 29, 2014

10 Yorum


mucahitakc1

Verir neden olmuyor, offers o anlamada gelmiyor mu, türkçe karşılık arasında var, nereden bilecez biz önerdiğini , teklif ettiğini veya verdiğini ??


Enes_OZPOLAT

''ceketini verir'' olması gerekir diye düşünüyorum.çünkü tercümeler arasında ''vermek'' var.ama kabul etmedi.


seyyah8516

O bana ceketini vermek ister .. Vermek istemekte bir oneri bir tekliftir ama yazdim kabul etmedi


ozi2892

"O bana ceketini verir" neden kabul edilmiyor açıklama yaparmınız lütfen


NygelSama

Yine saçma yorumlar, teklif eder olması lazım zaten? Biraz düşünerek yorum yapalım, bkz: üşündün mü? ceketimi vereyim istersen?


ersinturac

bu cümle şu şekilde de sorulabilir miydi. he offers his coat to me


HseyinMEN

O onun ceketini bana ikram eder/ neden olmadı acaba bence olmalıydı


_.s.a._

Ceketin İngilizcesi jacket oldugu için coat a ceket değil takim ceket yazdım yanlış dedi


Dicle90785

Allah tan ki verilmiş kelimelerde verir yer almıyo


Didem1987

Ceket teklif etmek derken?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.