"He offers me his coat."

Çeviri:O bana ceketini teklif eder.

4 yıl önce

20 Yorum


mucahitakc1

Verir neden olmuyor, offers o anlamada gelmiyor mu, türkçe karşılık arasında var, nereden bilecez biz önerdiğini , teklif ettiğini veya verdiğini ??

4 yıl önce

Enes_OZPOLAT

''ceketini verir'' olması gerekir diye düşünüyorum.çünkü tercümeler arasında ''vermek'' var.ama kabul etmedi.

4 yıl önce

seyyah8516

O bana ceketini vermek ister .. Vermek istemekte bir oneri bir tekliftir ama yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

ozi2892

"O bana ceketini verir" neden kabul edilmiyor açıklama yaparmınız lütfen

4 yıl önce

NygelSama

Yine saçma yorumlar, teklif eder olması lazım zaten? Biraz düşünerek yorum yapalım, bkz: üşündün mü? ceketimi vereyim istersen?

5 ay önce

MehmetGNDZ2

Arkadaslar yorum yapmiyoruz tercume yapiyoruz

3 yıl önce

mcihadkaya

Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2 yıl önce

mcihadkaya

Biz yorum yapiyoruz

2 yıl önce

ersinturac

bu cümle şu şekilde de sorulabilir miydi. he offers his coat to me

2 yıl önce

HseyinMEN

O onun ceketini bana ikram eder/ neden olmadı acaba bence olmalıydı

2 yıl önce

_.s.a._

Ceketin İngilizcesi jacket oldugu için coat a ceket değil takim ceket yazdım yanlış dedi

4 ay önce

Dicle90785

Allah tan ki verilmiş kelimelerde verir yer almıyo

1 hafta önce

SevcanMavis

O bana ceketini verir kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

insignium
insignium

Montunu neden olmuyorsa

4 yıl önce

avangart

Kaban dedim kabul etmedi

4 yıl önce

mcihadkaya

Coat=mont

2 yıl önce

mycxx

"kaban" kullanamaz mıyız ?

4 yıl önce

mcihadkaya

Hayır

2 yıl önce

Emre_Y

Peki ya 'gocuk'?

4 yıl önce

mcihadkaya

Hayır

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.