Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He offers me his coat."

Çeviri:O bana ceketini teklif eder.

0
4 yıl önce

11 Yorum


mucahitakc1

Verir neden olmuyor, offers o anlamada gelmiyor mu, türkçe karşılık arasında var, nereden bilecez biz önerdiğini , teklif ettiğini veya verdiğini ??

12
Cevap ver4 yıl önce

Enes_OZPOLAT

''ceketini verir'' olması gerekir diye düşünüyorum.çünkü tercümeler arasında ''vermek'' var.ama kabul etmedi.

5
Cevap ver4 yıl önce

seyyah8516

O bana ceketini vermek ister .. Vermek istemekte bir oneri bir tekliftir ama yazdim kabul etmedi

3
Cevap ver4 yıl önce

ozi2892

"O bana ceketini verir" neden kabul edilmiyor açıklama yaparmınız lütfen

3
Cevap ver3 yıl önce

NygelSama
NygelSama

Yine saçma yorumlar, teklif eder olması lazım zaten? Biraz düşünerek yorum yapalım, bkz: üşündün mü? ceketimi vereyim istersen?

1
Cevap ver1 ay önce

MehmetGNDZ2

Arkadaslar yorum yapmiyoruz tercume yapiyoruz

0
Cevap ver3 yıl önce

mcihadkaya

Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2
Cevap ver2 yıl önce

mcihadkaya

Biz yorum yapiyoruz

1
Cevap ver2 yıl önce

ersinturac

bu cümle şu şekilde de sorulabilir miydi. he offers his coat to me

0
Cevap ver2 yıl önce

HseyinMEN

O onun ceketini bana ikram eder/ neden olmadı acaba bence olmalıydı

0
Cevap ver1 yıl önce

_.s.a._

Ceketin İngilizcesi jacket oldugu için coat a ceket değil takim ceket yazdım yanlış dedi

0
Cevap ver3 hafta önce