1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The signal comes from a larg…

"The signal comes from a large town."

Çeviri:Sinyal büyük bir kasabadan geliyor.

March 29, 2014

7 Yorum


euvarisoglu

"büyük bir kasabadan sinyal geliyor" çevirisi uygun değil mi? sonuçta anlam bozulmuyor.


omeryener

ayni cevabi verdim kabul etmedi


deleter20

Sinyal geniş bir kasabadan gelir. neden kabul edilmedi arkadaş bugun beni iyice deli etti bu site ha. large geniş büyük biz mi öğretek artık bunu da


Anl870711

İkisi de doğru. Sözlüğe baktım.


Emre204786

Cevabım doğru neden kabul etmiyor


Woodeland

Come durum fiili değildi ki bu ne şimdi bilen biri varsa açıklayabilir mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.