"The signal comes from a large town."

Çeviri:Sinyal büyük bir kasabadan geliyor.

March 29, 2014

6 Yorum


euvarisoglu

"büyük bir kasabadan sinyal geliyor" çevirisi uygun değil mi? sonuçta anlam bozulmuyor.

March 29, 2014

cronychucky

Kabul etmiyor

April 27, 2014

omeryener

ayni cevabi verdim kabul etmedi

November 14, 2014

deleter20

Sinyal geniş bir kasabadan gelir. neden kabul edilmedi arkadaş bugun beni iyice deli etti bu site ha. large geniş büyük biz mi öğretek artık bunu da

July 12, 2015

Emre204786

Cevabım doğru neden kabul etmiyor

August 16, 2018

Woodeland

Come durum fiili değildi ki bu ne şimdi bilen biri varsa açıklayabilir mi?

April 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.