1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "You have a book."

"You have a book."

Tłumaczenie:Macie książkę.

March 29, 2014

8 komentarzy


Kasiaa177992

"You have a book" -Po polsku jest "Ty masz książkę" "They a book" -To akurat po polsku jest "Wy macie książkę" albo "Macie książkę" (They a book nie jestem pewna) System ma kilka wad które twórcy muszą naprawić.


buskes76

"You have a book" -
1) "Masz książkę" = "Ty masz książkę"
2) "Macie książkę" = "Wy macie książkę"
"You" bez kontekstu czy sytuacji to zarówno "Ty" jak i "Wy" ! Czy w takim ćwiczebnym zdaniu brak kontekstu i sytuacji to obydwa tłumaczenia są poprawne ! :
"You have a book" -
1) "Masz książkę" = "Ty masz książkę"
2) "Macie książkę" = "Wy macie książkę"


buskes76

Natomiast :
"They have a book" to 3 osoba liczby mnogiej czyli "Oni/One" ! (a NIE druga!) , możliwe tłumaczenia w zdaniu bez kontekstu (czyli nie wiadomo o jaki rodzaj chodzi) 1) "Mają książkę"
2) "Oni mają książkę"
3) "One mają książkę"


Kasia888205

,,they a book'' to jest ,,oni książka'' a ,,they have a book'' oznacza ,,oni mają książkę''


kamil284652

W angielskim "You" znaczy "ty" oraz "wy" dlatego po tym jednym slowie nie wiadomo czy jest uzywane w liczbie pojedynczej czy mnogiej. W tej sytuacj poznajemy po kolejnym slowie czyli "have" ktore jest uzywane do liczby mnogiej i stad " Macie ksiazke" Gdyby bylo "you has a book" wtedy by znaczylo "ty masz ksiazke" "They" oznacza "oni"


Pitter-Piotr

Nie da się odsłuchać tego słowa


Martyna456510

To co sie nie nauczycie w tej aplikacji-mój nauczyciel kiedyś mówił-zawsze are,gdy są dwar.to znaczy: gdy są dwie osoby zawsze wstawiamy are :) no i jeszcze pamiętajcie że has jest gdy jest he,she... A gdy jest have to gdy są np.. Are, they.. Wstawia sie have gdy mówisz o sobie albo kiedy masz you.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.