1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child eats an apple."

"The child eats an apple."

Çeviri:Çocuk bir elma yer.

March 29, 2014

29 Yorum


Mehmet751592

the men drink adamlar içer oluyor ama the child neden çocuk oluyor yani başına gelen 'the men' olunca çogul' the child' olunca neden tekil kalıyor?

July 5, 2018

MetinAydinn

Man=>Adam Men=>Adamlar Child=>Çocuk Children=>Çocuklar bunların tekil ve çoğulları bu şekildedir.

July 20, 2018

Elif999775

Boys sadece oğlanlar demek mi erkekler desekte kabul eder mi ?

August 6, 2018

Esma624031

Etmez. Erkeklerin adamlar olarak alıyor. Boy oğlan, erkek çocuğu olarak.

November 16, 2019

BeyzaGedik1

Başına the geldigi icin degişmiyor anlam man:adam demek a e'ye dönüşüyor men:adamlar oluyor child ise man gibi hala tekil halde bunlar düzensiz çoğullar child'da da children olup cocuklar anlamına geliyor yani cogul yapan the degil

November 11, 2018

AhmetCemil706049

The nerede ve nasıl kullanılır

June 26, 2018

BeyzaGedik1

The belirtmek icin kullanılır baska bir anlamı yok

November 11, 2018

BeyzaGedik1

Ve özel isimlerin başına gelmez the Ayşe gibi mesela.Ve daha cok nesneler icin kullanılır ayrıntıları icin internetten bakabilirsin

November 11, 2018

mgdincturk

Neye göre "an" neye göre "a" kullanıyoruz?

August 26, 2014

cigdemzeyn

An başında sesli harf varsa kullanılır An orange An apple vb :)

August 27, 2014

NAZLIDEVRAN04

A ise sessiz harfle başlayanlar için

March 9, 2018

Berfin221737

No no no

October 7, 2018

yusuf885864

An apple a newspaper

January 28, 2018

Berfin221737

Bir elma bir gazete

October 7, 2018

IbrahimMaa

Kisi veya nesneye göre

October 26, 2014

emredac

bir elma a cokta an kullanilmiyor mu

October 6, 2014

BeyzaGedik1

Hayır başında sesli harf varsa a değil an gelir ikisi de bir anlamı katar

November 11, 2018

asoseher

Cok zorrr

November 1, 2014

Cnneytzdem

Çok beğendim mükemel hala şaşkınım harfleri çabuk kavryoz

December 10, 2014

rabiavarm

nedir ya anlayamadım ki

October 24, 2016

yusuf885864

An apple

January 28, 2018

Emre449329

Biraz duraksayınca 1 saniye kadar. hatalı sayıyor bu düzeltilmeli

February 21, 2018

BaharTanem1

Of çok zor gerçekten

September 15, 2018

Berfin221737

A kişiler canlilar için an cansiz varliklar eşyalar meyveler icin

October 7, 2018

Eagle442986

Sesli harfle başlayan kelimeden önce an sessiz harfle başlamıyorsa a bu durumda (an apple a pen) pen den önce ne yazacağız cansız varlık olması sebebiyle ve an apple a pen yanlış mı oluyor bu durumda

October 8, 2019

mer611060

Çocuk bir elma yedi yazdım niye kabul etmedi

November 3, 2018

BeyzaGedik1

Geçmis zaman degil çünkü geniş zaman olmadı yer yazmalısın gecmis zaman olursa ek almalı ama genis zamanda fiil ek almaz

November 11, 2018

berna826048

Burada the nın fonksiyonu nedir o halde. Kullanmassak cümlede anlam değişikliği olurmu?

December 12, 2018

filiz302291

Offff ben öğrenemeyeceğim galiba

April 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.