"The child eats an apple."

Çeviri:Çocuk bir elma yer.

4 yıl önce

20 Yorum


Mehmet751592

the men drink adamlar içer oluyor ama the child neden çocuk oluyor yani başına gelen 'the men' olunca çogul' the child' olunca neden tekil kalıyor?

3 ay önce

MetinAydinn

Man=>Adam Men=>Adamlar Child=>Çocuk Children=>Çocuklar bunların tekil ve çoğulları bu şekildedir.

2 ay önce

Elif999775

Boys sadece oğlanlar demek mi erkekler desekte kabul eder mi ?

2 ay önce

mgdincturk

Neye göre "an" neye göre "a" kullanıyoruz?

4 yıl önce

cigdemzeyn

An başında sesli harf varsa kullanılır An orange An apple vb :)

4 yıl önce

NAZLIDEVRAN04

A ise sessiz harfle başlayanlar için

7 ay önce

Berfin221737

No no no

1 hafta önce

yusuf885864

An apple a newspaper

8 ay önce

Berfin221737

Bir elma bir gazete

1 hafta önce

IbrahimMaa

Kisi veya nesneye göre

3 yıl önce

Berfin221737

A canli varliklar kisiler icin an cansiz varliklar meyveler için

1 hafta önce

emredac

bir elma a cokta an kullanilmiyor mu

4 yıl önce

asoseher

Cok zorrr

3 yıl önce

Cnneytzdem

Çok beğendim mükemel hala şaşkınım harfleri çabuk kavryoz

3 yıl önce

rabiavarm

nedir ya anlayamadım ki

1 yıl önce

yusuf885864

An apple

8 ay önce

Emre449329

Biraz duraksayınca 1 saniye kadar. hatalı sayıyor bu düzeltilmeli

7 ay önce

AhmetCemil706049

The nerede ve nasıl kullanılır

3 ay önce

BaharTanem1

Of çok zor gerçekten

1 ay önce

Berfin221737

A kişiler canlilar için an cansiz varliklar eşyalar meyveler icin

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.