"Thechildeatsanapple."

Çeviri:Çocuk bir elma yer.

4 yıl önce

27 Yorum


Mehmet751592

the men drink adamlar içer oluyor ama the child neden çocuk oluyor yani başına gelen 'the men' olunca çogul' the child' olunca neden tekil kalıyor?

5 ay önce

MetinAydinn

Man=>Adam Men=>Adamlar Child=>Çocuk Children=>Çocuklar bunların tekil ve çoğulları bu şekildedir.

4 ay önce

Elif999775

Boys sadece oğlanlar demek mi erkekler desekte kabul eder mi ?

4 ay önce

BeyzaGedik1

Başına the geldigi icin degişmiyor anlam man:adam demek a e'ye dönüşüyor men:adamlar oluyor child ise man gibi hala tekil halde bunlar düzensiz çoğullar child'da da children olup cocuklar anlamına geliyor yani cogul yapan the degil

1 ay önce

mgdincturk

Neye göre "an" neye göre "a" kullanıyoruz?

4 yıl önce

cigdemzeyn

An başında sesli harf varsa kullanılır An orange An apple vb :)

4 yıl önce

NAZLIDEVRAN04

A ise sessiz harfle başlayanlar için

9 ay önce

Berfin221737

No no no

2 ay önce

yusuf885864

An apple a newspaper

10 ay önce

Berfin221737

Bir elma bir gazete

2 ay önce

IbrahimMaa

Kisi veya nesneye göre

4 yıl önce

Berfin221737

A canli varliklar kisiler icin an cansiz varliklar meyveler için

2 ay önce

BeyzaGedik1

Sen cok yanlış öğrenmişsin

1 ay önce

emredac

bir elma a cokta an kullanilmiyor mu

4 yıl önce

BeyzaGedik1

Hayır başında sesli harf varsa a değil an gelir ikisi de bir anlamı katar

1 ay önce

asoseher

Cok zorrr

4 yıl önce

Cnneytzdem

Çok beğendim mükemel hala şaşkınım harfleri çabuk kavryoz

4 yıl önce

rabiavarm

nedir ya anlayamadım ki

2 yıl önce

yusuf885864

An apple

10 ay önce

Emre449329

Biraz duraksayınca 1 saniye kadar. hatalı sayıyor bu düzeltilmeli

9 ay önce

AhmetCemil706049

The nerede ve nasıl kullanılır

5 ay önce

BeyzaGedik1

The belirtmek icin kullanılır baska bir anlamı yok

1 ay önce

BeyzaGedik1

Ve özel isimlerin başına gelmez the Ayşe gibi mesela.Ve daha cok nesneler icin kullanılır ayrıntıları icin internetten bakabilirsin

1 ay önce

BaharTanem1

Of çok zor gerçekten

2 ay önce

Berfin221737

A kişiler canlilar için an cansiz varliklar eşyalar meyveler icin

2 ay önce

mer611060

Çocuk bir elma yedi yazdım niye kabul etmedi

1 ay önce

BeyzaGedik1

Geçmis zaman degil çünkü geniş zaman olmadı yer yazmalısın gecmis zaman olursa ek almalı ama genis zamanda fiil ek almaz

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.