Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The child eats an apple."

Çeviri:Çocuk bir elma yer.

0
4 yıl önce

15 Yorum


mgdincturk

Neye göre "an" neye göre "a" kullanıyoruz?

1
Cevap ver3 yıl önce

cigdemzeyn

An başında sesli harf varsa kullanılır An orange An apple vb :)

8
Cevap ver3 yıl önce

NAZLIDEVRAN04

A ise sessiz harfle başlayanlar için

0
Cevap ver5 ay önce

IbrahimMaa

Kisi veya nesneye göre

0
Cevap ver3 yıl önce

yusuf885864

An apple a newspaper

0
Cevap ver6 ay önce

Mehmet751592

the men drink adamlar içer oluyor ama the child neden çocuk oluyor yani başına gelen 'the men' olunca çogul' the child' olunca neden tekil kalıyor?

1
Cevap ver1 ay önce

MetinAydinn

Man=>Adam Men=>Adamlar Child=>Çocuk Children=>Çocuklar bunların tekil ve çoğulları bu şekildedir.

1
Cevap ver3 hafta önce

Elif999775

Boys sadece oğlanlar demek mi erkekler desekte kabul eder mi ?

0
Cevap ver1 hafta önce

emredac

bir elma a cokta an kullanilmiyor mu

0
Cevap ver3 yıl önce

asoseher

Cok zorrr

0
Cevap ver3 yıl önce

Cnneytzdem

Çok beğendim mükemel hala şaşkınım harfleri çabuk kavryoz

0
Cevap ver3 yıl önce

rabiavarm

nedir ya anlayamadım ki

0
Cevap ver1 yıl önce

yusuf885864

An apple

0
Cevap ver6 ay önce

Emre449329

Biraz duraksayınca 1 saniye kadar. hatalı sayıyor bu düzeltilmeli

0
Cevap ver5 ay önce

AhmetCemil706049

The nerede ve nasıl kullanılır

0
Cevap ver1 ay önce