1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child eats an apple."

"The child eats an apple."

Çeviri:Çocuk bir elma yer.

March 29, 2014

30 Yorum


Mehmet751592

the men drink adamlar içer oluyor ama the child neden çocuk oluyor yani başına gelen 'the men' olunca çogul' the child' olunca neden tekil kalıyor?


MetinAydinn

Man=>Adam Men=>Adamlar Child=>Çocuk Children=>Çocuklar bunların tekil ve çoğulları bu şekildedir.


Elif999775

Boys sadece oğlanlar demek mi erkekler desekte kabul eder mi ?


Esma624031

Etmez. Erkeklerin adamlar olarak alıyor. Boy oğlan, erkek çocuğu olarak.


BeyzaGedik1

Başına the geldigi icin degişmiyor anlam man:adam demek a e'ye dönüşüyor men:adamlar oluyor child ise man gibi hala tekil halde bunlar düzensiz çoğullar child'da da children olup cocuklar anlamına geliyor yani cogul yapan the degil


AhmetCemil706049

The nerede ve nasıl kullanılır


BeyzaGedik1

Ve özel isimlerin başına gelmez the Ayşe gibi mesela.Ve daha cok nesneler icin kullanılır ayrıntıları icin internetten bakabilirsin


BeyzaGedik1

The belirtmek icin kullanılır baska bir anlamı yok


mgdincturk

Neye göre "an" neye göre "a" kullanıyoruz?


cigdemzeyn

An başında sesli harf varsa kullanılır An orange An apple vb :)


NAZLIDEVRAN04

A ise sessiz harfle başlayanlar için


yusuf885864

An apple a newspaper


Berfin221737

Bir elma bir gazete


IbrahimMaa

Kisi veya nesneye göre


emredac

bir elma a cokta an kullanilmiyor mu


BeyzaGedik1

Hayır başında sesli harf varsa a değil an gelir ikisi de bir anlamı katar


Cnneytzdem

Çok beğendim mükemel hala şaşkınım harfleri çabuk kavryoz


rabiavarm

nedir ya anlayamadım ki


Emre449329

Biraz duraksayınca 1 saniye kadar. hatalı sayıyor bu düzeltilmeli


BaharTanem1

Of çok zor gerçekten


Berfin221737

A kişiler canlilar için an cansiz varliklar eşyalar meyveler icin


Eagle442986

Sesli harfle başlayan kelimeden önce an sessiz harfle başlamıyorsa a bu durumda (an apple a pen) pen den önce ne yazacağız cansız varlık olması sebebiyle ve an apple a pen yanlış mı oluyor bu durumda


mer611060

Çocuk bir elma yedi yazdım niye kabul etmedi


BeyzaGedik1

Geçmis zaman degil çünkü geniş zaman olmadı yer yazmalısın gecmis zaman olursa ek almalı ama genis zamanda fiil ek almaz


berna826048

Burada the nın fonksiyonu nedir o halde. Kullanmassak cümlede anlam değişikliği olurmu?


filiz302291

Offff ben öğrenemeyeceğim galiba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla