A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egyikünk sem tökéletes."

Fordítás:None of us are perfect.

4 éve

6 hozzászólás


Hencsi25

Érdekes, hogy is-el is elfogadja... None of us is/are perfect. Egyikünk sem tökéletes.

3 éve

Harga
Harga

Mindkettő jó és ráadásul ugyanazt jelenti.

6 hónapja

kofalvi.eva

Akkor miért nem azt írja segítségnek?! :-(

4 éve

Harga
Harga

Mit?

6 hónapja

tango.mo
tango.mo

Ez a fordítás biztos, hogy jó?

4 éve

GergelyMol1

Igen. A "None of us" jelenti azt, hogy "egyikünk sem"

4 éve