1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The telephone book is yellow…

"The telephone book is yellow."

Çeviri:Telefon rehberi sarıdır.

March 29, 2014

5 Yorum


AliKOPRULU

Burada telefon rehberi olması için "telephone guide" olması gerekmiyor mu? Bana biraz anlamsız geldi.

November 2, 2014

mertcanncakir

Guide kullanıcı kılavuzu tarzı bişey olur o yüzden olmaz sanırım

September 13, 2019

halidkk

"Telefon defteri sarıdır." kabul edilmeli.

June 14, 2018

BiyologSemiha

Selam, özür dilerim, bu kaçıncı. Bire bir aynı cümleyi yazdığım halde hata verip ilerletmiyor. Daha önce de yazdım, dikkat etmediniz sanırım. Lütfen cevap verir misiniz, iyi günler

May 22, 2019

Alev285288

Doğru yazıyorum kabul etmiyor ne bu ya

September 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.