1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir hätten gerne Nudeln."

"Wir hätten gerne Nudeln."

Çeviri:Makarna alalım.

August 18, 2017

8 Yorum


humetin

-Ne yemek isterdiniz? --Memnuniyetle makarna yerdik


reyhansivis

Tam anlamini cevirdigimzde farkli oluyo ama bi restauranta gittigimizde bu cumleyi kullansak dogru dimi


SteffiBookworm

"Ich hätte gerne / Wir hätten gerne" çok farklı durumlarda kullanılabilir.
Konjunktiv'i kullanmak, taleplerinizi daha nazik hale getirmenin bir olasılığıdır.
http://mein-deutschbuch.de/konjunktiv-2-der-hoeflichkeit.html


enanasya

Neden bazen "gern" bazen de "gerne" yazılıyor?
6 Ocak 2018


enanasya

Ben gern yazdım kabul edildi. "Bir yazım hatası var." da denmedi.
6 ocak 2019


enanasya

Sanırım hem "gern" hem de "gerne" yazılabiliyor.
6 ocak 2019

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.