Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie mag diese Kategorie nicht."

Çeviri:O bu kategoriyi sevmiyor.

11 ay önce

2 Yorum


reyhansivis

Sie mag nicht diese kategorie de olur mu

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayir. Sie mag diese Kategorie nicht.

http://www.kelimebilgisi.net/almanca-olumsuz-cumleler.html "...
 a) Fiillerden sonra "nicht" gelirse cümle olumsuz olur;
Er schläft nicht.
(O uyumuyor)
Ich spiele nicht
(Ben oynamıyorum)

b) Fiiller dışındaki tüm sözcük türlerinde "nicht" sözcükten önce gelir;
Das ist nicht fair.
(Bu adil değil)
Ich bin nicht glücklich.
(Mutlu değilim)
Der Kaffee ist nicht kalt
(Kahve soğuk değildir)
Unsere Familie ist nicht gross (Ailemiz büyük değildir)

c) İsimlerde yokluk belirtirken maskülin için "kein", feminen için "keine" kullanırız. ..."

11 ay önce