1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "If she gives you one more op…

"If she gives you one more opportunity, she definitely believes in you."

Překlad:Když ti dá ještě jednu příležitost, určitě v tebe věří.

August 19, 2017

7 komentářů


rodinakhem

proč je špatně přítomný čas "jestliže vám dává ještě jednu příležitost...."?

August 19, 2017

JanHenke3

Proč ne "dává"? Věta užívá sloveso v přítomném čase. Prosím o objasnění.

April 18, 2018

Honza819917

Proč není správně Pokud ti dá ještě jednu příležitost, pak ti zajisté věří. ?

September 26, 2017

Filip839251

"Jestli ti dá ještě jednu možnost tak ti definitivně věří." Prosím o přidání této možnosti protože mi připadá korektní.

May 9, 2018

aktijka

" give " je dát i dávat, ne????

July 17, 2018

Petra684410

Co je špatného na Jestliže ona ti dá ještě jednu možnost, určitě v tebe věří

November 25, 2018

CernunnosSherpa

One more - ještě. To je v nápovědě na prvním místě. Ale moji odpověď: Jestliže ti ona dá ještě možnost, ......, tak to neuznalo. Warum?

January 9, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.