Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"If she gives you one more opportunity, she definitely believes in you."

Překlad:Když ti dá ještě jednu příležitost, určitě v tebe věří.

1
před 11 měsíci

5 komentářů


rodinakhem

proč je špatně přítomný čas "jestliže vám dává ještě jednu příležitost...."?

2
Odpovědětpřed 11 měsíci

Honza819917

Proč není správně Pokud ti dá ještě jednu příležitost, pak ti zajisté věří. ?

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

JanHenke3
JanHenke3

Proč ne "dává"? Věta užívá sloveso v přítomném čase. Prosím o objasnění.

0
Odpovědětpřed 3 měsíci

Filip839251

"Jestli ti dá ještě jednu možnost tak ti definitivně věří." Prosím o přidání této možnosti protože mi připadá korektní.

0
Odpovědětpřed 3 měsíci

aktijka

" give " je dát i dávat, ne????

0
Odpovědětpřed 4 týdny

Související diskuse