A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like to do it that way."

Fordítás:Így szeretem csinálni.

4 éve

9 hozzászólás


miklos44

Az "..olyan módon csinálni" miért nem jó. Ha az "..azon módon" jó akkor az előbbi is jó lehet. Nem?

4 éve

brutus01

Igen, csak ezeket a mondatokat be kell jelenteni, mert kicsit bonyolultabban is lehet magyarul ugyanazt mondani.

4 éve

miskei
miskei

így szeretem csinálni Ha úgy megfelel akkor így is megfelel, nemde?

4 éve

MsMCallas
MsMCallas

Ha "így szeretem", akkor THIS way...

4 éve

PollenSky

milyen hosszú szavak :D

4 éve

senorana

Így szeretem csinálni= I like to do so.Szerintem.

3 éve

bardospince

Ez egy mondás, semmi köze a szó szerinti fordításhoz

3 hete

bardospince

Nem ismerhetjük ezen a szinten az összes angol mondást.

3 hete

bardospince

szeretem úgy elvégezni

3 hete