A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nobody ever comes this way."

Fordítás:Soha senki nem jön erre.

4 éve

13 hozzászólás


SndorRkosi

Soha nem jön erre senki- hoppá ez nem jó

4 éve

szivoskati

már jó

4 éve

M21-

Tudomásom szerint, az "ever" az valaha, mindig jelent. A "never" jelentése "soha". Vagy rosszul tudom?

4 éve

csordas1

Jól tudod

4 éve

miklos44

Ha a szótárban megnézitek az "ever=valaha, alig valamikor, szinte soha..." fordítást találtok. Ebből érezhető a mondat hangulata, és magyarán a "soha" látszik a legjobb megoldásnak. Én fontosnak tartom, hogy a szó szerinti fordítás csak segíthet, de sokszor nem adja a legjobb megoldást. Egy nyelv tudásához úgy is kell gondolkodni, s ehhez hosszú út vezet, és benne sok gyakorlás, legjobb, ha az idegen nyelvi közegben valósul meg.

6 hónapja

kogu4
kogu4

v.ö. The food is expensive as ever. Az étel éppolyan drága, mint mindig.

3 hónapja

miklos44

A "Senki sem jön valamikor így." fordítás miért nem jó. Azt elfogadom hogy a "hivatalos" fordítás jobb, de az általam írott is kifejezi az angol szöveg értelmét.

4 éve

jokutine

Melyik itt a soha?

3 éve

szivoskati

Itt most hosszú lenne kifejteni a részleteket és én is egy "mezei" újrakezdő angolos vagyok, ezért javaslom nézz utána a kettős tagadás tilalmának az angolban, szerintem emiatt van a "never" helyett "ever".

3 éve

TthKlmn

A Duolingonak kellene ezt betáplálni a buksiba!Mert így csak néz minden kezdő angolos és nem érti!

6 hónapja

miklos44

Lásd az első két hozzászólást.

3 éve

TthKlmn

Soha honnan jön elő mert ever bármikor valaha mindig

6 hónapja

TthKlmn

A soha szó hol lapul?Vagy ex has?

6 hónapja