Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The women drink."

Tłumaczenie:Te kobiety piją.

4 lata temu

9 komentarzy


arko04

Czemu nie może być "The woman drink"

2 lata temu

Dafne030

"Woman" to 3. osoba liczby pojedynczej więc do czasownika powinno być dodane "-s". Wtedy mielibyśmy "The woman drinks".

2 lata temu

KamilKrzac

The ... drink. Do wyboru mam woman/women. Ktore wybrac i dlaczego women ?

2 lata temu

misiu123
misiu123

Trzeba wybrać women bo women - kobiety to they. W she, he i it się dodaje do czasownika końcówkę "s" np.: The woman eats. Woman - kobieta czyli she. Nie może być "The woman drink".Musiało by być "The woman drinks" PS. Mam nadzieję, że pomogłam

2 lata temu

zuzanka8881

"Woman to zła odp ponieważ : "Woman" to "kobieta: czyli "she" -3 forma liczby pojedynczej do niej powinno być "drinks" a jest "drink"dlatego powinna być liczba mnoga a liczba mnoga od "wonam" to "women"

2 lata temu

misiu123
misiu123

The women drink - kobiety piją Kobiety to są one - they, a tylko w she, he i it się dopisuje końcówkę " s ". Nie może być: The woman drink. Musiało by być: The woman drinks. Bo woman to 3 osoba liczby pojedynczej. PS: Mam nadzieję, że to pomocne :)

2 lata temu

Zuzanna131026

Dziwne zdanie

5 miesięcy temu

Magorzata483418

Czemu nie może być w tym zdaniu Woman a nie womem?

5 miesięcy temu

Tymoteusz632408

Zmieniłem a z e

4 miesiące temu