1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The women drink."

"The women drink."

Tłumaczenie:Te kobiety piją.

March 29, 2014

9 komentarzy


arko04

Czemu nie może być "The woman drink"


Dafne030

"Woman" to 3. osoba liczby pojedynczej więc do czasownika powinno być dodane "-s". Wtedy mielibyśmy "The woman drinks".


Grzegorz841355

Ale tam jest women kobiety


buskes76

Też właśnie o tym napisała Madzia tylko przeczytaj ze zrozumieniem


KamilKrzac

The ... drink. Do wyboru mam woman/women. Ktore wybrac i dlaczego women ?


misiu123

Trzeba wybrać women bo women - kobiety to they. W she, he i it się dodaje do czasownika końcówkę "s" np.: The woman eats. Woman - kobieta czyli she. Nie może być "The woman drink".Musiało by być "The woman drinks" PS. Mam nadzieję, że pomogłam


zuzanka8881

"Woman to zła odp ponieważ : "Woman" to "kobieta: czyli "she" -3 forma liczby pojedynczej do niej powinno być "drinks" a jest "drink"dlatego powinna być liczba mnoga a liczba mnoga od "wonam" to "women"


misiu123

The women drink - kobiety piją Kobiety to są one - they, a tylko w she, he i it się dopisuje końcówkę " s ". Nie może być: The woman drink. Musiało by być: The woman drinks. Bo woman to 3 osoba liczby pojedynczej. PS: Mam nadzieję, że to pomocne :)


buskes76

"The womEn drink" -"{tE} kobietY piją" a ponadto zalicza nawet tłumaczenie: "tE paniE piją" oraz "PaniE piją" vs
"The womAn drinkS" -"{tA} kobietA pije" a także "tA pani pije" oraz "Pani pije" ~ do czasownika dla 3 osoby liczby pojedynczej (tylko) w czasie Present Simple dodajemy końcówkę "~S" lub "~ES"

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.