"The women drink."

Tłumaczenie:Te kobiety piją.

4 lata temu

34 komentarze


arko04

Czemu nie może być "The woman drink"

2 lata temu

Dafne030

"Woman" to 3. osoba liczby pojedynczej więc do czasownika powinno być dodane "-s". Wtedy mielibyśmy "The woman drinks".

2 lata temu

Grzegorz841355

Ale tam jest women kobiety

1 miesiąc temu

Asia669612

Zgadzam sie

9 miesięcy temu

xwumekPL

No właśnie the woman drink jest chyba odpowiednia

2 lata temu

immery
immery

tu już na tym forum kilka razy została napisana odpowiedź:

woman - kobieta- she(ona)
women- kobiety- they(one)

the womAn drinkS the womEn drink.

2 lata temu

KamilKrzac

The ... drink. Do wyboru mam woman/women. Ktore wybrac i dlaczego women ?

2 lata temu

misiu123
misiu123

Trzeba wybrać women bo women - kobiety to they. W she, he i it się dodaje do czasownika końcówkę "s" np.: The woman eats. Woman - kobieta czyli she. Nie może być "The woman drink".Musiało by być "The woman drinks" PS. Mam nadzieję, że pomogłam

2 lata temu

zuzanka8881

"Woman to zła odp ponieważ : "Woman" to "kobieta: czyli "she" -3 forma liczby pojedynczej do niej powinno być "drinks" a jest "drink"dlatego powinna być liczba mnoga a liczba mnoga od "wonam" to "women"

2 lata temu

misiu123
misiu123

The women drink - kobiety piją Kobiety to są one - they, a tylko w she, he i it się dopisuje końcówkę " s ". Nie może być: The woman drink. Musiało by być: The woman drinks. Bo woman to 3 osoba liczby pojedynczej. PS: Mam nadzieję, że to pomocne :)

2 lata temu

Magorzata483418

Czemu nie może być w tym zdaniu Woman a nie womem?

7 miesięcy temu

Karolina640628

Moim zdaniem powinno tu być woman ponieważ w drink nie było końcówki -s

1 rok temu

Zuzanna131026

Dziwne zdanie

7 miesięcy temu

PiotrWawry4

Nie

1 miesiąc temu

Tymoteusz632408

Zmieniłem a z e

5 miesięcy temu

Adam542794

Przexiż ja kyrde slyszalwm woman a nie women i przesta nie mam już serc. Prepraszam ze tak pisze ale mam wylączonom auro korekte bo mbie wkurza!!!!!!

1 rok temu

Mateusz77777777

Nie ma za co serdecznie zapraszamy

8 miesięcy temu

PamelaGajewska0

ja nie rozumiem powinno być te kobiety piją ale to 3 osoba więc powinna być dodana litera s

2 lata temu

Dahlie5
Dahlie5

S dodaje się do czasownika dla trzeciej osoby liczby pojedynczej. I tak:

The woman drinks = ta kobieta pije

The women drink = te kobiety piją

2 lata temu

JanPorowsk1

Jcjcjfifuf

1 rok temu

witek_97

Wom(a/e)n kobieta/kobiety:)

1 rok temu

kamsas

Ha

10 miesięcy temu

dudunia

kto mi powie jaka jest róznica w wymowie kobieta i kobiety,dla mnie brzmi to tak samo

3 lata temu

Martynas122

Kobieta - łomen Kobiety - łemen, łymen

3 lata temu

RafaKacprz

Ok ale czy liczba mnoga od piją nie powinna być z końcówką s = drinks

2 lata temu

misiu123
misiu123

Nie

2 lata temu

Dahlie5
Dahlie5

S dodaje się do czasownika dla trzeciej osoby liczby pojedynczej.

2 lata temu

Wiktoria490867

Czemu nie mozna eat an d drink

2 lata temu

Dahlie5
Dahlie5

Bo eat and drink znaczy "jedz i pij"/"jedzcie i pijcie".

2 lata temu

blacky912

Women - kobieta women- kobieta
Głupie skąd mamy wiedzieć o które im chodzi?

3 lata temu

misiu123
misiu123

WOMEN - KOBIETY WOMAN - KOBIETA CZY NAPRAWDE TO TAKIE TRUDNE?!?!?!

2 lata temu

Zantella300

???yyy

4 lata temu

SonataMarie

woman = kobieta, women = kobiety, tak samo man = mężczyzna, men = mężczyźni. :)

4 lata temu

JanPorowsk1

Jcnrhm flhorubttudt

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.