"Kaptanın evi vadide."

Çeviri:The captain's house is in the valley.

March 29, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

nilgunerol

neden the house of the captain yanlismis anlamadim

October 11, 2014

VeyselCan318553

duolingo genelde bu kullanimi kabul etmiyor

June 2, 2019

SerdalSoydan

The Captain' s house is in the valley yazdım kabul etmedi.

March 29, 2014

aoskdaosdkoas

kesme işaretinden sonra boşluk bıraktığınız için kabul etmemiş olabilir

March 29, 2014

ilkealtinpulluk

"the house of the captain is in the valley" da cevaplarda olmalı

February 28, 2017

R.Corleone

at the valley desek olmuyor mu

May 13, 2014

besirdemir

Olmadı

January 28, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.