1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kaptanın evi vadide."

"Kaptanın evi vadide."

Çeviri:The captain's house is in the valley.

March 29, 2014

16 Yorum


nilgunerol

neden the house of the captain yanlismis anlamadim


VeyselCan318553

duolingo genelde bu kullanimi kabul etmiyor


ilkealtinpulluk

"the house of the captain is in the valley" da cevaplarda olmalı


cool567920

Cunki of genelde jumlenin sonunda kullaniyor galiba


SerdalSoydan

The Captain' s house is in the valley yazdım kabul etmedi.


aoskdaosdkoas

kesme işaretinden sonra boşluk bıraktığınız için kabul etmemiş olabilir


R.Corleone

at the valley desek olmuyor mu


cool567920

In at on sozlerinin kullanilan yerleri degisik cunki


Hakan97TR

"The captain has a house in the valley" bunun da kabül görmesi gerek bence. Aynı anlama gelmiyo mu?


zeynep767823

Hayır çünkü 's eki getirmemişsin


sezgin_esi

Nasıl yanlış anlamadım


mehmetDura2200

Burada is neden kullanildı ben her seferinde is eklemeden yaziyorum .


Bayram47103

The captain's house is on the walley, niye kabul etmedi, bundan önceki de onun evi sahilde de' in kullandı bunda on hiçbir şey anlamdım


Selin341962

The house of the captain olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.