Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"rağmen"

Çeviri:obwohl

11 ay önce

8 Yorum


unutmaz
unutmaz

altında trozt yazıyor cevap obwohl çıkıyor

11 ay önce

Duygu_de
Duygu_de

Obwohl ile trotz aynı anlamda. Sanırım teknik bir sorun var.

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Anlamları benzer, ancak kullanımları farklı.
"Trotz des Regens gingen wir spazieren."
"Obwohl es regnete, gingen wir spazieren."

11 ay önce

Duygu_de
Duygu_de

Kelime anlamı olarak düşünmüştüm. Teşekkürler

11 ay önce

AhmetTarik12

olabilir ben sana şöyle söyleyim trotz da dogru fakat (obwohl )da ayni anlama geliyor. *aslina bakarsan obwohl un 5 söylenişi var.!!

8 ay önce

-denizTARIK-

Keşke cümle içinde de verse.

8 ay önce

muhammethe3

Dcc

7 ay önce

humetin

Trotz

6 ay önce