"rağmen"

Çeviri:obwohl

1 yıl önce

8 Yorum


unutmaz
unutmaz

altında trozt yazıyor cevap obwohl çıkıyor

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Obwohl ile trotz aynı anlamda. Sanırım teknik bir sorun var.

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Anlamları benzer, ancak kullanımları farklı.
"Trotz des Regens gingen wir spazieren."
"Obwohl es regnete, gingen wir spazieren."

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Kelime anlamı olarak düşünmüştüm. Teşekkürler

1 yıl önce

AhmetTarik12

olabilir ben sana şöyle söyleyim trotz da dogru fakat (obwohl )da ayni anlama geliyor. *aslina bakarsan obwohl un 5 söylenişi var.!!

10 ay önce

-denizTARIK-

Keşke cümle içinde de verse.

10 ay önce

muhammethe3

Dcc

9 ay önce

humetin

Trotz

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.