"rağmen"

Çeviri:obwohl

August 20, 2017

11 Yorum
Tartışma kilitli.


unutmaz

altında trozt yazıyor cevap obwohl çıkıyor


Duygu_de

Obwohl ile trotz aynı anlamda. Sanırım teknik bir sorun var.


SteffiBookworm

Anlamları benzer, ancak kullanımları farklı.
"Trotz des Regens gingen wir spazieren."
"Obwohl es regnete, gingen wir spazieren."


Duygu_de

Kelime anlamı olarak düşünmüştüm. Teşekkürler


AhmetTarik12

olabilir ben sana şöyle söyleyim trotz da dogru fakat (obwohl )da ayni anlama geliyor. *aslina bakarsan obwohl un 5 söylenişi var.!!


[aktif olmayan kullanıcı]

    Keşke cümle içinde de verse.


ztrk915163

    Der Leiter spielt mit uns

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.