Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я маю хліб."

Переклад:I have bread.

11 місяців тому

3 коментарі


thelinsky

Мені не зрозуміло, чому у прикладі відсутній артикль "а"? Адже кількість хлібу можна порахувати і повинно бути "I have a bread". Хіба ні?

11 місяців тому

Milkho
Milkho

Хліб порахувати не можна. От хлібини - так, можна. Але не хліб, сир, м'ясо, масло і т. п..

11 місяців тому

thelinsky

Дякую.

Якраз таки я і думав про буханки або скибки хлібу, щоб його порахувати) Але в англійській це все ж таки неможливо.

Ось тут є гарна сторінка з прикладами: http://www.ef.com/english-resources/english-grammar/countable-and-uncountable-nouns/

11 місяців тому