"Я маю хліб."

Переклад:I have bread.

1 рік тому

3 коментарі


thelinsky

Мені не зрозуміло, чому у прикладі відсутній артикль "а"? Адже кількість хлібу можна порахувати і повинно бути "I have a bread". Хіба ні?

1 рік тому

Milkho
Milkho

Хліб порахувати не можна. От хлібини - так, можна. Але не хліб, сир, м'ясо, масло і т. п..

1 рік тому

thelinsky

Дякую.

Якраз таки я і думав про буханки або скибки хлібу, щоб його порахувати) Але в англійській це все ж таки неможливо.

Ось тут є гарна сторінка з прикладами: http://www.ef.com/english-resources/english-grammar/countable-and-uncountable-nouns/

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.