"Keiner trinkt."

Çeviri:Kimse içmiyor.

August 20, 2017

9 Yorum
Tartışma kilitli.


memoli14

keiner'in kimse anlamı da mı var kafam karıştı


SteffiBookworm

Evet. keiner/keine/keines = (hiç) kimse.


ali.ist

salakça bir çeviri keine yok anlamındadır


unutmaz

burada neden keiner, kein yada keine olamaz mı


SteffiBookworm

Die Männer - kein Mann trinkt - keiner trinkt
Die Frauen - keine Frau trinkt - keine trinkt
Die Kinder - kein Kind trinkt - keines trinkt
Alle trinken - niemand trinkt
Almanim. Bence de "keines" ve "keine" ve "niemand" de kabul edilmelidir.


Ali0689

yani hiç kimsenin de kimin olmadığına göre cinsiyeti mi var? Bu arada yardımların için çok teşekkür ederim. burada türkçeden almanca öğrenenler için yardımların çok büyük çok sağol.


unutmaz

burada neden keiner, kein yada keine olamaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.