Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wenn ich doch nur reich wäre!"

Çeviri:Keşke ben zengin olsaydım!

11 ay önce

2 Yorum


reyhansivis

Bu cumlenin kelime yapisini anlamadim tamam her seyi turkce dusunmemek gerekiyo ama burda "Keşke" nerde ve 'nur-sadece' kullanilmamis 'wenn-eger' kullanilmamis ya da kalip cumle heralde -mir geht es gut- gibi ??

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

http://www.almancam.com/konugoster.asp?id=2086
Bununla irreal dileğini ifade ediyorsun. "Wenn" ve Konjunktiv II gereklidir. "Doch" ve "nur" eklemeyi daha yoğun yapın.

11 ay önce