1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wenn ich doch nur reich wäre…

"Wenn ich doch nur reich wäre!"

Çeviri:Keşke ben zengin olsaydım!

August 21, 2017

2 Yorum

Konu önem sırasına göre

reyhansivis

Bu cumlenin kelime yapisini anlamadim tamam her seyi turkce dusunmemek gerekiyo ama burda "Keşke" nerde ve 'nur-sadece' kullanilmamis 'wenn-eger' kullanilmamis ya da kalip cumle heralde -mir geht es gut- gibi ??

August 21, 2017

SteffiBookworm

http://www.almancam.com/konugoster.asp?id=2086
Bununla irreal dileğini ifade ediyorsun. "Wenn" ve Konjunktiv II gereklidir. "Doch" ve "nur" eklemeyi daha yoğun yapın.

August 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.