"Sie sind sehr individuell."

Çeviri:Onlar çok kişisel.

1 yıl önce

8 Yorum


Ali64583

Cevap hatali mi? Siz çok kişiselsiniz. Olmayacak mi

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Sie üç farklı şekilde kullanılır.

Birincisi sie: o anlamına gelir İkincisi sie: onlar üçüncüsü Sie: siz Kibar ya da resmi konuşmalarda sen yerine kullanılır Büyük harfle yazılır.

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Sie" cümledeki ilk kelimedir ve ilk kelime her zaman büyük bir harfle başlar. Çoğul "sie" ve kibar "Sie" için özdeşleşmiş fiil formu aynı olduğu için her ikisini de ayırt etmenin bir yolu yoktur, bu yüzden her iki alternatif de kabul edilmelidir.

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Cevabınız için teşekkürler Ben yalnızca genel bir açıklama yapıp bu soru aracılığıyla olasılıkları yazmak istedim.

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ich freue mich immer, einen Kommentar von Ihnen zu lesen, sie sind sehr gut :-) Vielen Dank, dass Sie auch in die Satzdiskussionen reinschauen!

1 yıl önce

Duygu_de
Duygu_de

Ich bin gluecklicher, wenn man etwas Neues und Wichtiges lernt. Unsere Welt braucht die Menschen, die sich mit den anderen Menschen wirklich verstehen. Ich soll mehr üben um besser zu sein. Übung macht Meister:) Auf Turkisch 'işleyen demir ışıldar' (Sprichwort)

Ich danke auch. Ich lerne taeglich etwas Neues.

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Genauso geht es mir auch :-) Ich muß mehr üben. Vermutlich lese ich in einem Jahr Kommentare, die ich jetzt schreibe und werde mich erschrecken, wie viele Fehler darin sind ;-) Aber es stimmt: Übung macht den Meister!

1 yıl önce

humetin

Çok bireyselsiniz. (Kabul edilmiyor !)

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.