1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie sind sehr individuell."

"Sie sind sehr individuell."

Çeviri:Onlar çok kişisel.

August 21, 2017

10 Yorum


Ali64583

Cevap hatali mi? Siz çok kişiselsiniz. Olmayacak mi


Duygu_de

Sie üç farklı şekilde kullanılır.

Birincisi sie: o anlamına gelir İkincisi sie: onlar üçüncüsü Sie: siz Kibar ya da resmi konuşmalarda sen yerine kullanılır Büyük harfle yazılır.


SteffiBookworm

"Sie" cümledeki ilk kelimedir ve ilk kelime her zaman büyük bir harfle başlar. Çoğul "sie" ve kibar "Sie" için özdeşleşmiş fiil formu aynı olduğu için her ikisini de ayırt etmenin bir yolu yoktur, bu yüzden her iki alternatif de kabul edilmelidir.


Duygu_de

Cevabınız için teşekkürler Ben yalnızca genel bir açıklama yapıp bu soru aracılığıyla olasılıkları yazmak istedim.


SteffiBookworm

Genauso geht es mir auch :-) Ich muß mehr üben. Vermutlich lese ich in einem Jahr Kommentare, die ich jetzt schreibe und werde mich erschrecken, wie viele Fehler darin sind ;-) Aber es stimmt: Übung macht den Meister!


SteffiBookworm

Ich freue mich immer, einen Kommentar von Ihnen zu lesen, sie sind sehr gut :-) Vielen Dank, dass Sie auch in die Satzdiskussionen reinschauen!


Duygu_de

Ich bin gluecklicher, wenn man etwas Neues und Wichtiges lernt. Unsere Welt braucht die Menschen, die sich mit den anderen Menschen wirklich verstehen. Ich soll mehr üben um besser zu sein. Übung macht Meister:) Auf Turkisch 'işleyen demir ışıldar' (Sprichwort)

Ich danke auch. Ich lerne taeglich etwas Neues.


humetin

Çok bireyselsiniz. (Kabul edilmiyor !)


huseyinyil957037

Anlam olarak bozuk gramatik dogru onlar cok bireysel cogulun bireysel olmasi mantiksiz sorun burada


Yusuf12613

arkadaşlar diye soze baslamak istiyorum. günlük hayatta insanlarin konustiklarini anlamakta zorlanıyorum. Ne yapmam geekir, veya ne tur dinlemeler yapmaliyim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.