"Wyprowadzam mojego psa."

Tłumaczenie:I walk my dog.

4 lata temu

7 komentarzy


Howllow

nie czaje tego ja idę z moim psem nie powinno być coś w stylu i walk with my dog ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Słowa często mają więcej niż jedno znaczenie. "Walk" oprócz "iść" znaczy też m.in. "wyprowadzić [psa]" albo "odprowadzić (np. dziewczynę do domu)".

4 lata temu

Drecz

A dlaczego I take my dog for a walk nie jest prawidłowo?

4 lata temu

Martyna274951

To zdanie znaczy "zabieram mojego psa na spacer", a więc nie jest dokładnie tak jak w ćwiczeniu

3 miesiące temu

jaNtfX

myślę ,że i walk with my dog, powinno być zaliczone, spaceruje z moim psem, wyprowadzam psa, ma ten sam sens

3 miesiące temu

Martyna274951

Nie, ponieważ "with" jest tu zbędne. Po angielsku wystarczy powiedzieć "I walk my dog."

3 miesiące temu

Arek281316

"I go out with my dog" - zaliczone

2 tygodnie temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.