1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Wyprowadzam mojego psa."

"Wyprowadzam mojego psa."

Tłumaczenie:I walk my dog.

March 29, 2014

9 komentarzy


Howllow

nie czaje tego ja idę z moim psem nie powinno być coś w stylu i walk with my dog ?


yuioyuio

Słowa często mają więcej niż jedno znaczenie. "Walk" oprócz "iść" znaczy też m.in. "wyprowadzić [psa]" albo "odprowadzić (np. dziewczynę do domu)".


Drecz

A dlaczego I take my dog for a walk nie jest prawidłowo?


Martyna274951

To zdanie znaczy "zabieram mojego psa na spacer", a więc nie jest dokładnie tak jak w ćwiczeniu


Arek281316

"I go out with my dog" - zaliczone


TamtaTakaMalina

Czemu nie " walk the dog " przecież tak się uczyliśmy na angielskim...


jaNtfX

myślę ,że i walk with my dog, powinno być zaliczone, spaceruje z moim psem, wyprowadzam psa, ma ten sam sens


Martyna274951

Nie, ponieważ "with" jest tu zbędne. Po angielsku wystarczy powiedzieć "I walk my dog."


HermionaGr7

Napisałam "I walk my dog" i mi nie zaliczyło!

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.