"Agirlanswers."

Fordítás:Egy lány válaszol.

4 éve

6 hozzászólás


b0c1
b0c1

"A lany valaszai" miert nem jo?

4 éve

Kondrax

Akkor az lenne, hogy "THE girl's answers" 's mindenképp kellene, az answer itt igeként szerepel.

3 éve

johalasz46

The és "a"! Ilyen mondatot feltenni, ez egy tréfás különbség, hogy vajon figyelünk-e? Ebbe a hibába többször beleestem már én is...

2 éve

Robika344178

A lány válaszol...nem értem miért helytelen

1 éve

Harga
Harga

Mert mást jelent. Ez angolul valahogy így lehet: "The girl answers."

7 hónapja

BarnabasFa

Mi a külömbség az answer és az answers között?

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.