A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A girl answers."

Fordítás:Egy lány válaszol.

4 éve

5 hozzászólás


b0c1
b0c1

"A lany valaszai" miert nem jo?

3 éve

Kondrax

Akkor az lenne, hogy "THE girl's answers" 's mindenképp kellene, az answer itt igeként szerepel.

3 éve

johalasz46

The és "a"! Ilyen mondatot feltenni, ez egy tréfás különbség, hogy vajon figyelünk-e? Ebbe a hibába többször beleestem már én is...

1 éve

Robika344178

A lány válaszol...nem értem miért helytelen

9 hónapja

Harga
Harga

Mert mást jelent. Ez angolul valahogy így lehet: "The girl answers."

2 hónapja