1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You drink a yellow juice."

"You drink a yellow juice."

Fordítás:Egy sárga gyümölcslét iszol.

March 29, 2014

14 hozzászólás

Népszerű témák szerint

HorvthnTro

Helyesen 'gyümölcslevet' és nem 'gyümölcslét'.

October 28, 2017

Andris578775

Egy sárga "gyümölcslét" iszol. Nekem ezt fogadta el de ennek nem gyümölcslevet kéne lennie?


dorci.lajk

Juice=dzsúz; nem?! (levet írt)


Blasko_Zsofia

Az ,,Iszol egy sárga üdítőt'' nem fogadta el.


VeronikaWa5

Iszol egy sárga levet? Üdítő miért nem jó, hol magyaros mondat ez így?


ArisaRyusaki

Sarga levet... -.-"


Zs.Silentf

Ti isztok? Miért a többes szám?


Nitram.

A "you" jelenthet téged és titeket is egyaránt.


Gyarmathy

:-) I have yellow juice = orange juice.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.