1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz gazeteleri okuruz."

"Biz gazeteleri okuruz."

Çeviri:We read the newspapers.

March 29, 2014

75 Yorum


Beyaz_Ay

The yazmadım yanlış olur mu?


akifvl

The yazmadığın zaman hangi gazete olduğunu belli etmemiş olursun. Biz gazeteler okuruz olur o zaman


suWj1L1

Doğru diyosun


_.-.QUEEN.-._

✿ NEWSPAPER:GAZETE

✿ THE NEWSPAPER:GAZETEYİ


NazlSuneml

Hee ondan kabul etmiyo sağol allah razı olsun kardeşim


_selsermeec_

Doğru bunu düşünmemiştim


lyasKarabu2

Bende s yazmadım diye oldu


Yasuoicimavaste

S bir çoğul ekidir newspaper gazete Newspapers gazeteler demektir.


sinem_ucum

The yazmayınca gazete oluyo the yazınca gazeteyi oluyo


roma5705

Evet müəyyən bi şey konuşursan the oluyor


Alperkalam

We reads the newspapers olması gerekmiyor muydu ? Okuruz diyor yani geniş zaman. Geniş zamanda da fiilin sonuna "s" gelmeli diye biliyorum.


StellaMerlo

Fiile -s takısı sadece ''he,she,it (cansızlar ve insan olmayan tekil canlılar)'' olduğu zaman gelir. ''I, you,we,they'' özneleri olduğu zaman fiile -s takısı getirilmez. Örnek:

I go to the museum = Müzeye giderim.

They study for their exam= Onlar sınavları için çalışır.

He takeS photos= O fotoğraf çeker.

She playS computer games everytime = O her zaman bilgisayar oyunları oynar.


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: SHE EATS THE TOMATO

✓ WE EAT THE TOMATO


doclock4715

S takısı he she it durumunda gelir.


ggamzeaslann

Cogullarda s takisi gelmez. He she it li cumlelerde fiilin sonuna s takisi gelir.


SRFWAR

s takısı he she it durumunda gelir


Melike274134

He she it de s gelir


b.e.y.za.

He / She / It ' de s takisi geliyor yani 2. Tekil kisilerde sadece


Damla381232

We you they öznelerinde "-s" takısı gelmiyor


A.W76

Biri bana the lari aciklasin bir ling filan verse ya


Sudekubra

The eki onu bunu şunu eki olarak kullanılır. Gazeteleri sütü kitabı gibi


[aktif olmayan kullanıcı]

    We read newspapers olsaydı ne olurdu?


Sudekubra

    Biz gazeteler okuruz. Olurdu ama gazeteleri okuruz demeliyiz.


NakruG

    The ne anlma geliyoki ne alaka


barak6181

    we diyorum read anlıyor :)


Mervesueceler06

    Cümleyi tam söylemdim doğtu kabul etti mdkemsmmdm


SarpAlef0

    We read the newspapers cümlesinde newspapera neden S takısı getirmek zorundayız?


StellaMerlo

    ''Newspapers''daki -s eki çoğul ekidir. ''Gazeteler''


KorayAkili

    Sadece newspsppers yszdığım için bir p harfi fazla yazdım yanlış diyor lanet olsun


Arife282290

    Dogru yazdim.ama yanlis kabul etti cok sacma


ECRNDurgan

    THE YAZMADIM DİYE BÜTÜN CANIM GİTTİYA


Ayenur1236

    The eki ne işe yarıyor


FlagFan1200

    Benim yorumumu görenler like atsın


Blinksearth

    The yazdım yanlış saydı yazmadım yine yanlış saydı tşk ederim dikkatiniz için


KjbbkabXl

    Bende gazete yazmamıştım yanlış oldu


Oya973115

    Newspapars yazdım


erdem716512

    Ya abi saka gibi aynisini yazdim 6anlis siyo


mumybnnvxckknvaa

    The yazdim yanliş götürolar the yazmiyorum yine onuda yanlış götürdüler


Bahadr991215

    We read the newspapers' neden yanlış


Nazrin0037

    Ben "We read the newspapers" yazıyorum yanlış diyor. We read newspapers " yazıyorum yine yanlış diyor. Napayım ben


nebahat37

    Cevabım dogru neden kabul edılmıyor


gokhan.harman

    Ya sürekli aynı cümle. Bence 2 kez doğru yaptıktan sonra daah sormamalı.


m4HackTR

    Aga yaziyorum newsapeper yaziyorum yanlis diyo kafayi siyiricam hakkim kalmadi


Yasuoicimavaste

    Arkadaşlar iyi dersler bu the,s,drink veya drinks nerde neye göre kullanılır ben çok karıştırıyorum


melek6141

    Ben s koymadım diye


vDumTakaDum

    Lan 10 kere ayni şey çıktı birinde the koydum yanlış dedi diğerinde koymadim yanlış yedi burda kafayı yiyorum ya


hatice118443

    Doğru yazıyorum .nokta yok diye kabul etmiyor canım bitiyor


mikfiloa

    Ya the yazmıyorum olmuyo yazıyorum yine olmuyo oyun bug a giriyo benim canım gidiyo


mikfiloa

    Ya the yazıyorum olmuyo yazmıyorum yine olmuyor oyun bug a giriyo benim canım gidiyo


MehmetDaya7

    Ben gazetenin sonuna s koymamıştım


NazlSuneml

    Herşeyi doğru yaptım newpaper ın sonuna s getirmedim diye kabul etmedi çok saçma normalde yazım hatası derdi 30 saat denedim sonra gördüm sondaki s yi


Esraplt1907

    La bir yazım yanlışı yüzünden kabul olmuyor çok saçma


CenkNeklsn

    Bir önceki soruda ben kitap okuruma the books yasdım yanloş dedi sanrakinde sadece newspaper yazdım onada yanlış dedi


Leon_Colette_Bs_

    Takip ederseniz çok sevinirim ✨


yusfx0

    Aynısını yazdım yanlış kabul etti nokta eksik diye mi


Hira853382

    Doğru yazdım ama olmadı


star378905

    benim zihnim karişdi


hayat149861

    I dont write s newspaper


Sudenaz02008

    Newspapers. Yazmadım diye yanlış diyolar klavyeden s ye bastım dokunmamış benim mi suçum


Sudenaz02008

    Newspapers. Yazmadım diye yanlış diyolar klavyeden tuşa basıyorum dokunmamış. Benim mi suçum ?


AZERBAIJAN555

    BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.