"Biz gazeteleri okuruz."

Çeviri:We read the newspapers.

March 29, 2014

37 Yorum


Beyaz_Ay

The yazmadım yanlış olur mu?

August 1, 2014

akifvl

The yazmadığın zaman hangi gazete olduğunu belli etmemiş olursun. Biz gazeteler okuruz olur o zaman

September 14, 2014

deeeeniiiizzz

Evet

April 29, 2015

isimsiz67371

Evet kuş

June 5, 2018

barkn22174

Olur

May 29, 2018

mustafa772822

Olmax

September 28, 2018

Alperkalam

We reads the newspapers olması gerekmiyor muydu ? Okuruz diyor yani geniş zaman. Geniş zamanda da fiilin sonuna "s" gelmeli diye biliyorum.

August 15, 2014

StellaMerlo

Fiile -s takısı sadece ''he,she,it (cansızlar ve insan olmayan tekil canlılar)'' olduğu zaman gelir. ''I, you,we,they'' özneleri olduğu zaman fiile -s takısı getirilmez. Örnek:

I go to the museum = Müzeye giderim.

They study for their exam= Onlar sınavları için çalışır.

He takeS photos= O fotoğraf çeker.

She playS computer games everytime = O her zaman bilgisayar oyunları oynar.

May 1, 2017

doclock4715

S takısı he she it durumunda gelir.

October 19, 2014

b.e.y.za.

He / She / It ' de s takisi geliyor yani 2. Tekil kisilerde sadece

August 3, 2015

ggamzeaslann

Cogullarda s takisi gelmez. He she it li cumlelerde fiilin sonuna s takisi gelir.

May 8, 2018

SRFWAR

s takısı he she it durumunda gelir

November 20, 2018

A.W76

Biri bana the lari aciklasin bir ling filan verse ya

March 29, 2014

Sudekubra

The eki onu bunu şunu eki olarak kullanılır. Gazeteleri sütü kitabı gibi

July 24, 2014

t.pirneci

We read newspapers olsaydı ne olurdu?

May 4, 2014

Sudekubra

Biz gazeteler okuruz. Olurdu ama gazeteleri okuruz demeliyiz.

July 24, 2014

barak6181

we diyorum read anlıyor :)

November 8, 2015

Ecemildoan

Her şeyede yanlış diyo yaa

December 4, 2014

2000murat

the niye gerekli biriniz açıklama yapınız

October 7, 2015

StellaMerlo

The kelimesi orada ''-ı, -i'' eki getiriyor. ''The newspapers''= ''Gazeteleri''

May 1, 2017

SarpAlef0

We read the newspapers cümlesinde newspapera neden S takısı getirmek zorundayız?

November 23, 2015

StellaMerlo

''Newspapers''daki -s eki çoğul ekidir. ''Gazeteler''

May 1, 2017

Leventalka

We ve our arasindaki fark ne

October 11, 2016

StellaMerlo

We= biz

Our=Bizim

May 1, 2017

GoksuBakirtas

We read newspaper deseydim olmaz mıydı

September 8, 2017

KorayAkili

Sadece newspsppers yszdığım için bir p harfi fazla yazdım yanlış diyor lanet olsun

September 26, 2017

sinbad60

Mrb arkadaşlar hem öğrenelim hem eğlenelim kulübüme katılmaya ne dersiniz =) A32M9X

October 27, 2018

baturhan17

S koydum olmadi hepsi dogru doulingo kafayi yemiş

April 12, 2019

Anonim308979

Ssjsjsjsjs

July 9, 2019

Dijwar612095

Arkadas daha iki cimle once filler coguldu diye eat fiiline s takisi geldi simdi niye yok

August 2, 2019

cross781

merhaba rica etsem beni takip edebilimisiniz

August 15, 2019

sla433197

Artık bana biri "the" yı nerde kullanmam gerektiğini söylesin plase

August 26, 2019

aleynablue

Kurduğum cümle doğru ama hata veriyor

September 7, 2019

perihan186296

Biz gazete okuruz da diyebiliriz. Bence

September 23, 2019

NurEbrar3

Dogru yazdim yanlis algiliyo

September 24, 2019

Enesnsal5
October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.