"Biz gazeteleri okuruz."

Çeviri:We read the newspapers.

4 yıl önce

34 Yorum


Beyaz_Ay

The yazmadım yanlış olur mu?

4 yıl önce

akifvl

The yazmadığın zaman hangi gazete olduğunu belli etmemiş olursun. Biz gazeteler okuruz olur o zaman

4 yıl önce

barkn22174

Olur

6 ay önce

sea.cy

Evet

3 yıl önce

isimsiz67371

Evet kuş

6 ay önce

1128963016

aynen ya ne kadar saçma

2 yıl önce

damla851779

Oluyomuş

4 ay önce

mustafa772822

Olmax

2 ay önce

ErsanBaynd

Olır

2 hafta önce

Alperkalam

We reads the newspapers olması gerekmiyor muydu ? Okuruz diyor yani geniş zaman. Geniş zamanda da fiilin sonuna "s" gelmeli diye biliyorum.

4 yıl önce

doclock4715

S takısı he she it durumunda gelir.

4 yıl önce

StellaMerlo

Fiile -s takısı sadece ''he,she,it (cansızlar ve insan olmayan tekil canlılar)'' olduğu zaman gelir. ''I, you,we,they'' özneleri olduğu zaman fiile -s takısı getirilmez. Örnek:

I go to the museum = Müzeye giderim.

They study for their exam= Onlar sınavları için çalışır.

He takeS photos= O fotoğraf çeker.

She playS computer games everytime = O her zaman bilgisayar oyunları oynar.

1 yıl önce

b.e.y.za.

He / She / It ' de s takisi geliyor yani 2. Tekil kisilerde sadece

3 yıl önce

gezgin622

Cogullarda s takisi gelmez. He she it li cumlelerde fiilin sonuna s takisi gelir.

7 ay önce

SRFWAR

s takısı he she it durumunda gelir

2 hafta önce

A.W76

Biri bana the lari aciklasin bir ling filan verse ya

4 yıl önce

Sudekubra

The eki onu bunu şunu eki olarak kullanılır. Gazeteleri sütü kitabı gibi

4 yıl önce

t.pirneci

We read newspapers olsaydı ne olurdu?

4 yıl önce

Sudekubra

Biz gazeteler okuruz. Olurdu ama gazeteleri okuruz demeliyiz.

4 yıl önce

Ecemildoan

Her şeyede yanlış diyo yaa

4 yıl önce

2000murat

the niye gerekli biriniz açıklama yapınız

3 yıl önce

StellaMerlo

The kelimesi orada ''-ı, -i'' eki getiriyor. ''The newspapers''= ''Gazeteleri''

1 yıl önce

barak6181

we diyorum read anlıyor :)

3 yıl önce

SarpAlef0

We read the newspapers cümlesinde newspapera neden S takısı getirmek zorundayız?

3 yıl önce

StellaMerlo

''Newspapers''daki -s eki çoğul ekidir. ''Gazeteler''

1 yıl önce

GltenAkden

Neden are kullanmıyoruz

3 yıl önce

StellaMerlo

''Are'' şimdiki zamana getirilen bir ektir. Burada geniş zaman var. Geniş zamanda ''I,you,we,they'' varsa ek getirilmez; ''he,she,it(cansızlar veya insan olmayan tekil canlılar)'' varsa fiile -s takısı gelir.

1 yıl önce

Leventalka

We ve our arasindaki fark ne

2 yıl önce

StellaMerlo

We= biz

Our=Bizim

1 yıl önce

GoksuBakirtas

We read newspaper deseydim olmaz mıydı

1 yıl önce

KorayAkili

Sadece newspsppers yszdığım için bir p harfi fazla yazdım yanlış diyor lanet olsun

1 yıl önce

sinbad60

Mrb arkadaşlar hem öğrenelim hem eğlenelim kulübüme katılmaya ne dersiniz =) A32M9X

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.