1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want a suit made out of th…

"I want a suit made out of this material."

Çeviri:Ben bu kumaştan yapılmış bir takım elbise isterim.

March 29, 2014

12 Yorum


Chotanak

Out of'un cümledeki anlamı nedir? Ayrıca buradaki iki kelime nasıl birbirine bağlandı?make değilde neden made'i kullandık?

March 29, 2014

aoskdaosdkoas

yapılmış anlamı sağlansın diye made kullandık

March 29, 2014

Chotanak

Out of'u kullanmamız daki anlam nedir?

March 30, 2014

Selcen_Ozturk

iste bir seyden yapilmis icin oyle kullaniliyor hep beraber made out of. her sey icin kullanabilirsiniz, "bu masa camdan yapilmis = this table is made out of glass", "this bottle is made out of plastic = bu sise plastikten yapilmis" vs vs

March 30, 2014

-Raaki

"Out" kelimesini görünce hemen atladım dedim ki "Bu malzemenin dışında bir elbise yapmak isterim"

August 2, 2018

MetehanKar

Soup anladim ya..

May 5, 2014

mkddryldz1957

Bu sorudaki seslendirme çok kötü ve yanıltıcı

September 9, 2014

mgvn

Out of ... Bir malzeme ya da madde örneği , kesiti vb.gibi bir anlam o zaman .zaten ; of in-ın, out da dışarı gibi bir anlam.burada ki anlamıyla numuneden kesilen/ parça alınan gibi .

July 19, 2014

forhan

Made of kullanilabilir mi

October 17, 2014

tejksedo

Ben bu kumaştan yapılan bir takım elbise isterim. yazmıştım. Yapılmışla yapılan arasındaki fark nedir?

December 5, 2014

EsraErg

Seslendirme cok kotu

November 10, 2016

Lale188

sözlükte made out of :-den yapılma anlamında geçiyor.

June 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.