1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want a suit made out of th…

"I want a suit made out of this material."

Çeviri:Ben bu kumaştan yapılmış bir takım elbise isterim.

March 29, 2014

14 Yorum


Chotanak

Out of'un cümledeki anlamı nedir? Ayrıca buradaki iki kelime nasıl birbirine bağlandı?make değilde neden made'i kullandık?


aoskdaosdkoas

yapılmış anlamı sağlansın diye made kullandık


Chotanak

Out of'u kullanmamız daki anlam nedir?


Selcen_Ozturk

iste bir seyden yapilmis icin oyle kullaniliyor hep beraber made out of. her sey icin kullanabilirsiniz, "bu masa camdan yapilmis = this table is made out of glass", "this bottle is made out of plastic = bu sise plastikten yapilmis" vs vs


[aktif olmayan kullanıcı]

    "Out" kelimesini görünce hemen atladım dedim ki "Bu malzemenin dışında bir elbise yapmak isterim"


MetehanKar

    Soup anladim ya..


melek718946

    Made out of icin yapilan aciklamayi anladim ama material burada nasil kumas anlamina geliyor


Emi874776

    Material'ın, madde, malzeme, materyal ve gereçten başka kumaş anlamı da var çünkü.


mkddryldz1957

    Bu sorudaki seslendirme çok kötü ve yanıltıcı


mgvn

    Out of ... Bir malzeme ya da madde örneği , kesiti vb.gibi bir anlam o zaman .zaten ; of in-ın, out da dışarı gibi bir anlam.burada ki anlamıyla numuneden kesilen/ parça alınan gibi .


forhan

    Made of kullanilabilir mi


tejksedo

    Ben bu kumaştan yapılan bir takım elbise isterim. yazmıştım. Yapılmışla yapılan arasındaki fark nedir?


EsraErg

    Seslendirme cok kotu


Lale188

    sözlükte made out of :-den yapılma anlamında geçiyor.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.