1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sarı ördekler ekmek yer."

"Sarı ördekler ekmek yer."

Çeviri:The yellow ducks eat bread.

March 29, 2014

36 Yorum


HasGam

am is are ne gibi durumlarda cümleye ekliyoruz ya neye göre ekliyoruz yani ?


Musa799177

am is are : olmak demektir.. Ben üzgünüm : I am sad. Fatma sarışın : Fatma is blonde. Biz yedi kardeşiz : We are seven siblings.

..onun dışında cümlede fill var ise zaten olmak fiiline gerek yok.

Mesela Ben tırmanırım : I climb. Pelin kalbimi kırar : Pelin break my heart. Onlar araştırma yapar : They investigate.

Bu sadece geniş zaman ve olmak fiili farkı.


bayan_duolingo

BEN am
YOU,THEY,WE are HE,SHE,IT is

Bu her zaman geçerli bir listedir bilgilerinize...


mer142998

I=am He,she,ıt=is You,we,they=are


selinimiss

Peki tersi ne oluyor "İs it" ?????


sude3353

Geniş zamanda işi yapan kişilere göre "AM-IS-ARE" ekliyoruz


naz415921

I am , they are , it is


-PJM-

"Yellow ducks are eat bread" neden olmuyor ki?


TArmy6

Cümlede fiil varsa are konulmaz


DursunDurm

Are niye koymadik


FNaF_FtFreddy

Ben yanlış görmüşüm


narAGANSOY

niye the duks eat the bread yazdığımda bir yazım hatası olduğunu söylüyor niye öyle söyle söyliyoki


ingilizceh5

Bende bir yanlışlık oldu galiba Çünkü çünkü ben de diyor ki git yani içinde hiç geçmiyor ben eat yazdım ama yanlış dedi


ceren46877

Yalnislikla ducs yazdim diğer hepsi doğru kabul etmioo


OrxanRecebov

ben ducks yazdim ama yanlis dedi


nisaky33

The eki getirmedim diye saymiyor


AlperTEZ

sadece sarı ördekler ekmek yer


BerkeBircan

Yellow ducks eats bread yazdım neden kabul eylemedi??


selinimiss

Sen sayıyı belirmemişsin the sayıyı belirler yani bir tane sayılabilen şeylerde "the" kullanılır mesela şeker sayılamaz ona the getirilmez☺


mer142998

Cevapta yanlışlık olmalı ıt ten bahsettiğimiz için eats olmalıdır diye düşünüyorum.Yanlış düşünüyorda olabilirim.Cevap yazarak yardımcı olur musunuz.


behiyee_

Neden ..eats bread olmadı açıklayabilir misiniz


Halime45

Çünkü fiilere s takısı geniş zamanda he she ıt de gelir sadece ve burada ördekler diyor they anlamında yani o yüzden olmaz


evval186812

The koyulması gerektiğini t nin büyük olmasından anlayanlar +1 (nedenini bilenler açıklayabilir mi)


U.T.1881

"The ducks which are yellow eat bread" da olur


Nesibe663703

Bu "the" kelimesi beni çıldırttı


SNAN647552

Cümlenin başına the getirmeyince yanlış diyor, saçmalık


yadigar771461

Duckla yellow yer değişse ne olur yaaa


BeyzaTosun5

Neden eat'e s takısı eklemiyoruz? Ducks it e girmiyor mu?


Onur348814

merhabalar sarı ördekler ekmek yerler sorusunu şu şekilde cevapladım ama yanlış diyor : yellow the ducks eat bread bunun neresinde hata yaptım acaba ? bana site şöyle cevaplamamı istiyor :The yellow ducks eat bread şeklinde ancak üsteki yazdığım cevaba baktığım zaman neredeyse aynı anlama geldiğini gördüm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.