"Sarı ördekler ekmek yer."

Çeviri:The yellow ducks eat bread.

4 yıl önce

20 Yorum


ceren535312

Yalnislikla ducs yazdim diğer hepsi doğru kabul etmioo

6 ay önce

Englishesfurkans

Araya is kodum kabul etmedi......

4 yıl önce

merveeeeeeewern1

İs konulmazki var anlamında çünkü

3 yıl önce

sude3353

Çünkü bu cümle geniş zaman cümlesi, ayrıca "THEY" olduğuna göre "ARE" koyardın o zaman da

3 yıl önce

HasGam

am is are ne gibi durumlarda cümleye ekliyoruz ya neye göre ekliyoruz yani ?

3 yıl önce

sude3353

Geniş zamanda işi yapan kişilere göre "AM-IS-ARE" ekliyoruz

3 yıl önce

mrvfth

Sadece docks yazdm tek bir harften kabul etmedi. Kelimenin uzerine tıklayınca tercumesini veriyormuş: (

3 yıl önce

DursunDurm

Are niye koymadik

3 yıl önce

mehmetirin263555

Yellow ducks eat the bread yaptim kabul etmedi neden

1 yıl önce

narAGANSOY

niye the duks eat the bread yazdığımda bir yazım hatası olduğunu söylüyor niye öyle söyle söyliyoki

1 yıl önce

Wickef

The neden basa alindi

1 yıl önce

BARBIELEHE

Snzkxkamz

10 ay önce

sercan8646

Bbgh

9 ay önce

ingilizceh5

Bende bir yanlışlık oldu galiba Çünkü çünkü ben de diyor ki git yani içinde hiç geçmiyor ben eat yazdım ama yanlış dedi

9 ay önce

-PJM-

"Yellow ducks are eat bread" neden olmuyor ki?

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.