1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sarı ördekler ekmek yer."

"Sarı ördekler ekmek yer."

Çeviri:The yellow ducks eat bread.

March 29, 2014

38 Yorum


HasGam

am is are ne gibi durumlarda cümleye ekliyoruz ya neye göre ekliyoruz yani ?


sude3353

Geniş zamanda işi yapan kişilere göre "AM-IS-ARE" ekliyoruz


KenanKaya802083

Bu böyledir ördek sarıdır gibi cumlelerde kullanılır


-PJM-

"Yellow ducks are eat bread" neden olmuyor ki?


DursunDurm

Are niye koymadik


mehmetirin263555

Yellow ducks eat the bread yaptim kabul etmedi neden


duyguerdu

The bread ekmeği demek


ceren535312

Yalnislikla ducs yazdim diğer hepsi doğru kabul etmioo


Englishesfurkans

Araya is kodum kabul etmedi......


merveeeeeeewern1

İs konulmazki var anlamında çünkü


sude3353

Çünkü bu cümle geniş zaman cümlesi, ayrıca "THEY" olduğuna göre "ARE" koyardın o zaman da


narAGANSOY

niye the duks eat the bread yazdığımda bir yazım hatası olduğunu söylüyor niye öyle söyle söyliyoki


ingilizceh5

Bende bir yanlışlık oldu galiba Çünkü çünkü ben de diyor ki git yani içinde hiç geçmiyor ben eat yazdım ama yanlış dedi


OrxanRecebov

ben ducks yazdim ama yanlis dedi


nisa20085656

The eki getirmedim diye saymiyor


AlperTEZ

sadece sarı ördekler ekmek yer


BerkeBircan

Yellow ducks eats bread yazdım neden kabul eylemedi??


babazonta

çoğul olduğu için eats i kabul etmiyor eat olmalı


street_poet

Cumlenin basina the koymasak degisen bir sey olur mu?


Merve.ugurlu

Sadece docks yazdm tek bir harften kabul etmedi. Kelimenin uzerine tıklayınca tercumesini veriyormuş: (


yagmurgunden

lutfen beni tekip edin :)


Wickef

The neden basa alindi


fatihctn9

Bilinen sarı ördekler olduğu için


furkan475048

yellow ducks yerine neden the yellow ducks


fatihctn9

Bilinen sarı ördekler olduğu için


gkhan931407

Arkadaşlar eat (s) çogul eki neden almadı bu cumlede


AhmetEmre87037

Doğru olarak yazdığı cümlenin aynısını yazdım sadece nokta koymadım cevabım neden yanlış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.