1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat meat."

"I eat meat."

Fordítás:Húst eszem.

March 29, 2014

12 hozzászólás


luca1222

a beef jelenti a marhahúst


JanosGrenc

a meat nem érthető normálisan figyelve


JanosGrenc

i eat "need"-et hallok


Eleniel1

A "Szoktam húst enni." fordítást nem fogadja el, pedig szerintem az is helyes.


dodo368

Azt írja hogy, I eat meat de ez lefordítva, én eszem húst , •-•


Hdi976843

Ggggffgbbnmzžjhgýoueuwpggyv


elisabeth977

Van ahol a meat marhahúst jelent. Most mégsem fogadta el hogy "marhahúst eszem"


buci34

a meat egyszer étel másodjára meg hús és emiatt rossz válaszokat kaptam


Nitram.

Nem nem, a meal (ejtsd: míl) az étel, a végén L betű van! A hús az meat (ejtsd: mít), T betű van a végén! Ha mégis ilyet látsz, hogy esetleg felcseréltük/elírtuk, azonnal jelentsd!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.