"We have a relationship."

Μετάφραση:Εμείς έχουμε σχέση.

August 23, 2017

6 σχόλια


Oe4J1hFK

relation = σχέση relationship= συγγένεια

August 23, 2017

Ioanna678593

relationship=ερωτική σχέση, "δεσμός"

December 4, 2017

D_..
Mod

    Η λέξη relationship δεν περιγράφει αποκλειστικά τις ερωτικές σχέσεις, είναι γενικότερος όρος και σημαίναι απλά 'σχέση', όποιας φύσεως και αν είναι αυτή! :)

    December 6, 2017

Ioanna678593

    @D_ έτσι μου είχε πει παλαιότερα Άγγλος. Ίσως να είναι σωστά γραμματικά αλλά να μη συνηθίζεται

    February 8, 2018

Valentine897317

    "έχουμε σχέση"¨.......γιατί το χρεώνετε λάθος??

    September 21, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.