Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We have a relationship."

Μετάφραση:Εμείς έχουμε σχέση.

πριν από 11 μήνες

6 σχόλια


Oe4J1hFK

relation = σχέση relationship= συγγένεια

πριν από 11 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

relationship=ερωτική σχέση, "δεσμός"

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Η λέξη relationship δεν περιγράφει αποκλειστικά τις ερωτικές σχέσεις, είναι γενικότερος όρος και σημαίναι απλά 'σχέση', όποιας φύσεως και αν είναι αυτή! :)

πριν από 8 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@D_ έτσι μου είχε πει παλαιότερα Άγγλος. Ίσως να είναι σωστά γραμματικά αλλά να μη συνηθίζεται

πριν από 6 μήνες

Valentine897317

"έχουμε σχέση"¨.......γιατί το χρεώνετε λάθος??

πριν από 10 μήνες