1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We have a relationship."

"We have a relationship."

Μετάφραση:Εμείς έχουμε σχέση.

August 23, 2017

6 σχόλια


Oe4J1hFK

relation = σχέση relationship= συγγένεια


Ioanna678593

relationship=ερωτική σχέση, "δεσμός"


D_..

Η λέξη relationship δεν περιγράφει αποκλειστικά τις ερωτικές σχέσεις, είναι γενικότερος όρος και σημαίναι απλά 'σχέση', όποιας φύσεως και αν είναι αυτή! :)


Ioanna678593

@D_ έτσι μου είχε πει παλαιότερα Άγγλος. Ίσως να είναι σωστά γραμματικά αλλά να μη συνηθίζεται


Valentine897317

"έχουμε σχέση"¨.......γιατί το χρεώνετε λάθος??

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.