1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I love cats."

"I love cats."

Çeviri:Ben kedileri severim.

March 30, 2014

49 Yorum


NoisyNight

Sevmek "like" değil miydi ??


irembeyza1

Evet ama şöyle sevmek like olarak cansız varliklarda kullanılıyor love sevdigin kisiye söylerken like örnek,BEN KARDESIME ANNEMI SEVIYORUM DIYECEM ı like mother ama ANNEME SOYLESEM ı love you anladiysanız teşekkür ederim.


KadirGler3

Like beğenmek love sevmek


buse585336

Hoşlanmak ilgi duymak anlamına gelir genellikle love ise sevmek anlamına geliyor sadece tahminimce


DmyFh

Her ikiside oluyo.


Mahira.axoy

Begenmek anlamina da geliyor like


TunaAcm

Love sevmek like beğenmek hoşlanmak


tuanabilgi1

Evet ben "çok severim"dedim ama kabul etmedi


AbM80

Çünkü cat var


NBulut_

Orada 'very' kelimesi geçmiyor.


NBulut_

Hem 'Like' hem de 'Love' kullanılabilir.


ilaydoo

Bende severim kedilerii


erdogan6350

Kedilere asigim neden olmuyor:)


fecriye

Aşığım diyebilmemiz için 'in love' gexçmeli


DmyFh

Normalde sevmem ama {--}


igoncu

like ve love kullanım yerleri nelerdir? like geçen her yere love; love yazan her yere like yazabilir miyiz? sanki like cansız varlık ve daha basit şeylerde kullanılır gibi geliyor bana. love ise canlı varlıklarda daha değerli şeylerde. örneğin domates çorbasını sevdiğimizi belirtirken love kullanamayız gibi :D doğru mudur?


irembeyza1

İrem beyza yerini okuyabilirsiniz sevinirim


cevikoguzhan

ben kedilerden hoşlanırım olmazmı


zeynep1569109

6YNMAE kulüp kodum katılın


marstakiadam

Like hoşlanmak olursa love bunun bir ötesi bayılırım olarak deerlendirilebilir bu nedenle kedileri çok severim manasında kedilere bayılırım çokta yanlış değil.


fecriye

Değerlendirmen TÜRKÇE mantığında, İNGİLİZCE mantığında değil


HelinNiehaus

Kedilere bayilirim cevirisi de kabul edilmeli


Okey84

Bun love kelimede s takısı yok


Zeynep438115

Ben kedileri severim :D


tuanabilgi1

Like sevmek love çok semek ama niye benim kini kabul etmedi ?


KadirGler3

İ yi büyük harfle yaptım doğru saydı


fast_sprinter

Ben severim kediler dedim kabul etmiyor?


FatmaYavuz3

" kedileri " için the cats kullanılmamalı mı ?


AsenaBaysal

Kedileri severimde aynı anlama. Geliyo fakat kabul edilmedi


Cat_Irem_Love6

tam bana göre bir cümle:)♥


Shahrazad26

Why the accusative case? It can be any cats. Does sevmek take the accusative regardless?


Nisanur2008

Cat Cats olcakmı dorumu


serdad1

ben kedime yaptım dedim kabul etmdi (kediyi sikiyom zaten)


balmnazenl

love çok sevmek olduğu için ben kedileri çok severim yazdım ama kabul etmedi


Berfin888926

A ne tesadüf ben de,,


AliSivri3

Cat demiş olsa ben kedi severim.Ama bir çoğul yani cats bahsediliyorsa ben kedileri severim.


elin778350

Hani I you we they (s) takısı almıyodu


AleynaaNurr

Evet almamış cats de (s) takısı kullanılmış çoğul eki olarak Cat=kedi Cats=kediler Bu cümle I loves cats olsa haklıydın ama değil Understand me?


serhan130003

Enes baturdan buraya gelenler delimi ne

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.