1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bana bir kitap yazarsın."

"Sen bana bir kitap yazarsın."

Çeviri:You write me a book.

March 30, 2014

18 Yorum


MuratGelir

You write a book to me olmaz mı


Ahmet952938

Olur ben öyle yazdım onaylandı


Elif170919

Olur ama burada öyle öğretmedikleri için kabul etmemiştir belki


AdnanGrbz

e, a eki "to" niye yok ?


wtfstarlig

You wrtie a book for me oluyoe arkadaşlar


BurhanKork1

To ne anlam taşıyor anlamadım arkadaşlar yardımcî olurmusunuz.


merAtasara

Gercekten to neden yok sacma degil mi?


oguztrkmn

Writes olmalı hatalı soru bence


Battal941911

Bence de öyle. Neden s almadi anlamadim


Nisa_Cansiz

geniş zamanda he/she/it'e -s takısı gelirken I/you/we/they'de -s takısı gelmez


EminKarabulut1

İngilizce'de özne I, You, We, They'den biriyse fiile "-s" takısı gelmez. Eğer He, She, It'se o zaman fiil "-s" takısı alır. Örneğin: •I drink coffee. (Ben kahve içerim.) 》Cümlenin öznesi "I" yani "Ben" olduğu için fiile "-s" takısı gelmez. •She drinks coffee. (O kahve içer.) 》Cümlenin öznesi "She" yani "O" olduğundan bu sefer fiile "-s" takısı gelmiştir. Yani "Write" olması doğru.


Atlas728382

S takisi he she it de gelir arkadaslar


muhammet854063

kaç bölüme geldim kadını erkegi belirtmiyor resime göre söylüyor diyorum oda yok deli oldum ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.