Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen bana bir kitap yazarsın."

Çeviri:You write me a book.

4 yıl önce

9 Yorum


AdnanGrbz
AdnanGrbz

e, a eki "to" niye yok ?

4 yıl önce

burakkuru

Aynen niye to yok

3 yıl önce

MuratGelir

You write a book to me olmaz mı

3 yıl önce

znd123

çokk sacmaa

2 yıl önce

MehmetBasa3

Olmaz devrik

3 yıl önce

wtfstarlig

You wrtie a book for me oluyoe arkadaşlar

2 yıl önce

BurhanKork1

To ne anlam taşıyor anlamadım arkadaşlar yardımcî olurmusunuz.

2 yıl önce

merAtasara

Gercekten to neden yok sacma degil mi?

1 yıl önce

ahmeterdem40447

Abi cok malca ya

9 ay önce