1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bana bir kitap yazarsın."

"Sen bana bir kitap yazarsın."

Çeviri:You write me a book.

March 30, 2014

11 Yorum


MuratGelir

You write a book to me olmaz mı

May 3, 2015

Ahmet952938

Olur ben öyle yazdım onaylandı

February 14, 2019

AdnanGrbz

e, a eki "to" niye yok ?

September 3, 2014

burakkuru

Aynen niye to yok

December 20, 2014

znd123

çokk sacmaa

February 15, 2016

MehmetBasa3

Olmaz devrik

June 22, 2015

wtfstarlig

You wrtie a book for me oluyoe arkadaşlar

May 24, 2016

BurhanKork1

To ne anlam taşıyor anlamadım arkadaşlar yardımcî olurmusunuz.

September 17, 2016

merAtasara

Gercekten to neden yok sacma degil mi?

March 14, 2017

ahmeterdem40447

Abi cok malca ya

January 3, 2018

oguztrkmn

Writes olmalı hatalı soru bence

June 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.