"A nagynénéim zöld teát isznak."

Fordítás:My aunts drink green tea.

4 éve

8 hozzászólás


noel.perje

A nagyneneim az grandmother is lehet!

4 éve

HegiBali

Tévedsz! A "grandmother" jelentése: nagymama.

4 éve

Botond603095

Rohabtul nem Dr.nagy agy Noel

5 hónapja

Breegip

a have sg az miért nem jó ide? My aunts has green tea.

3 éve

petix.kiss

mert az azt jelenti hogy a nénémnek van zöld teája

3 éve

BenceZink

Ha drinking-et írok, rosszra jelzi, mondván hogy drink. Ha az utobbit írom, rosszra jelzi, hogy az kell amit az előbb irtam...

1 éve

Harga
Harga

Érdemes utánanézni, mert nem mindegy, hogy mikor használunk folyamatos és mikor egyszerű jelen időt.

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.