"Drei rote Bücher."

Çeviri:Üç kırmızı kitap.

August 23, 2017

8 Yorum


humetin

Diese drei Bücher sind rot. - Bu üç kitap kırmızı

September 6, 2018

Vusale848878

3 kitaplar denmez.almancada, İngilizcede sayılar kendinden sonraki noumi plural yapar .benim de gözümden kaçmış

February 4, 2018

Yenesplayer

Bücher kitaplar demek degilmi neden buch deyince kabul etmiyor bilen cevabini yazarsa sevinirim

August 23, 2017

SteffiBookworm

Çoğulun asla iki, üç, dörtten sonra kullanılmadığını düşünüyorum. Almanca'da farklıdır, "zwei, drei, vier vs." den sonra çoğulları kullanmanız gerekir.

August 24, 2017

DilaraYurtsever

Sayı olarak 3 ü neden kabul etmiyor? Diğer alıştırmalarda kabul ediliyordu

January 2, 2018

Frat942747

Evet rakam olarak kabul etmedi

January 22, 2019

ICouldntFind

Bize rot diye ogretilen kirmizi kelimesini niye simdi rote diye yazmış??

March 27, 2019

humetin

Çünkü..... diE Bücher. :) ...rotE Bücher.

March 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.