1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Drei rote Bücher."

"Drei rote Bücher."

Çeviri:Üç kırmızı kitap.

August 23, 2017

6 Yorum


DilaraYurtsever

Sayı olarak 3 ü neden kabul etmiyor? Diğer alıştırmalarda kabul ediliyordu


humetin

Diese drei Bücher sind rot. - Bu üç kitap kırmızı


Frat942747

Evet rakam olarak kabul etmedi


Vusale848878

3 kitaplar denmez.almancada, İngilizcede sayılar kendinden sonraki noumi plural yapar .benim de gözümden kaçmış


Yenesplayer

Bücher kitaplar demek degilmi neden buch deyince kabul etmiyor bilen cevabini yazarsa sevinirim


SteffiBookworm

Çoğulun asla iki, üç, dörtten sonra kullanılmadığını düşünüyorum. Almanca'da farklıdır, "zwei, drei, vier vs." den sonra çoğulları kullanmanız gerekir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.