"Drei rote Bücher."

Çeviri:Üç kırmızı kitap.

1 yıl önce

5 Yorum


Yenesplayer

Bücher kitaplar demek degilmi neden buch deyince kabul etmiyor bilen cevabini yazarsa sevinirim

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çoğulun asla iki, üç, dörtten sonra kullanılmadığını düşünüyorum. Almanca'da farklıdır, "zwei, drei, vier vs." den sonra çoğulları kullanmanız gerekir.

1 yıl önce

DilaraYurtsever

Sayı olarak 3 ü neden kabul etmiyor? Diğer alıştırmalarda kabul ediliyordu

11 ay önce

Vusale848878

3 kitaplar denmez.almancada, İngilizcede sayılar kendinden sonraki noumi plural yapar .benim de gözümden kaçmış

10 ay önce

humetin

Diese drei Bücher sind rot. - Bu üç kitap kırmızı

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.