"Kim bizim garsonumuz?"

Çeviri:Who is our waitress?

March 30, 2014

8 Yorum
Tartışma kilitli.


turan3741

Who is the our waiter neden olmadi..


Legolaaaas

İyelik Eki kullandığında the kullanılmaz


evdal123

Who is our waitress? Yazdigimda kabul etmedi neden?


EpruTibet

Bir önceki soruda "waitress" olarak sordu, şimdi ayni cumleyi tersten sorarken "s" olmadan sormus ,bende anlamadım


begi5

açıklamalar için teşekkürler arkadaşlar


R.Corleone

fiil cümlelerinde (who) dan sonra yardımcı fiil kullanılmıyor değil mi ? ''eylemi yapan kişi sorulduğunda ! '' bu bilgi doğru değil mi?


ex_contributor

evet. ama burada is tek fiil zaten


R.Corleone

evet zaten bu bir fiil cümlesi değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.