"Kim bizim garsonumuz?"

Çeviri:Who is our waiter?

4 yıl önce

12 Yorum


evdal123

Who is our waitress? Yazdigimda kabul etmedi neden?

11 ay önce

begi5

açıklamalar için teşekkürler arkadaşlar

4 yıl önce

R.Corleone

fiil cümlelerinde (who) dan sonra yardımcı fiil kullanılmıyor değil mi ? ''eylemi yapan kişi sorulduğunda ! '' bu bilgi doğru değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. ama burada is tek fiil zaten

4 yıl önce

R.Corleone

evet zaten bu bir fiil cümlesi değil

4 yıl önce

hamzaessiz

who is the waiter of us yazdım la ne dandik site

3 yıl önce

suleelus

cevapta Who is our waitress?, Who is our waiter? ikisi de var ama biri garson biri garsonlar demek ??????

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok, ikisi de garson demek. waitress olan kadin garsonlar icin kullaniliyor sadece.

4 yıl önce

suleelus

hmm teşekkürler. garsonlar ve garson hep aynı mı ? fish gibi mi yani ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok hayır, ikisinin de normal çoğulu var, yani

  • waiter (kadın ya da erkek garson), çoğulu waiters
  • waitress (kadın garson), çoğulu waitresses
4 yıl önce

suleelus

çok teşekkürler :)

4 yıl önce

SakirSen

Sadece erkek icin kullanilan garson kelimesi var mi peki?

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.