1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kim bizim garsonumuz?"

"Kim bizim garsonumuz?"

Çeviri:Who is our waiter?

March 30, 2014

6 Yorum


begi5

açıklamalar için teşekkürler arkadaşlar


evdal123

Who is our waitress? Yazdigimda kabul etmedi neden?


R.Corleone

fiil cümlelerinde (who) dan sonra yardımcı fiil kullanılmıyor değil mi ? ''eylemi yapan kişi sorulduğunda ! '' bu bilgi doğru değil mi?


Selcen_Ozturk

evet. ama burada is tek fiil zaten


R.Corleone

evet zaten bu bir fiil cümlesi değil


hamzaessiz

who is the waiter of us yazdım la ne dandik site

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.