Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kim bizim garsonumuz?"

Çeviri:Who is our waiter?

4 yıl önce

6 Yorum


evdal123

Who is our waitress? Yazdigimda kabul etmedi neden?

8 ay önce

begi5

açıklamalar için teşekkürler arkadaşlar

3 yıl önce

R.Corleone

fiil cümlelerinde (who) dan sonra yardımcı fiil kullanılmıyor değil mi ? ''eylemi yapan kişi sorulduğunda ! '' bu bilgi doğru değil mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. ama burada is tek fiil zaten

3 yıl önce

R.Corleone

evet zaten bu bir fiil cümlesi değil

3 yıl önce

hamzaessiz

who is the waiter of us yazdım la ne dandik site

3 yıl önce