Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O gider."

Çeviri:He goes.

0
4 yıl önce

7 Yorum
Tartışma kilitli.


cenkbirge76

He goes da olmasi gerekiyor ekleyelim.

6
14 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hepsi oluyor. lütfen soruları doğru okuyun,

Alt

11
3 yıl önce

kubramerteski

Neden go değil de goes? "es" takısı neden geldi?

5
3 yıl önce

pj1245

Sadece s takisi gelmelidir he she it de s takisi gelir. Goes de kaynaştırma harfi e var

3
3 yıl önce

HMTYKL

"He goes." OLMUYOR! Yeter artık sona geldim bu hatalı diye tekrar baştan başlayacağım düzeltin şunu.

-5
3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

oluyor, ve hatayı nerede yaptığınız açıklanmış. yorum yapmadan önce yorumları okuyun

ayrıca siz ya da her kim yapıyorsa sözüm onlara: açıklamayı eksileyince diğer kullanıcıların açıklamayı görmesini engelliyorsunuz, çok başarılı bir yaklaşım, çok tebrik ederim

15
3 yıl önce