1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Women work."

"Women work."

Fordítás:A nők dolgoznak.

March 30, 2014

24 hozzászólás


Cornelius98

a "nöi munka" miért nem jó?


BogiBotos1

Mért nem jó hogy nők dolgoznak...azt irja hogy úgy a helyes hogy,,A nők dolgoznak egy kis ,, a " betű ami ott sincs mert: women work... Nem ,,the women work.??


darvaslevi

most miert nem kellett a the nevelo?


fectroll

I have no idea.


PterBrdos

megmagyarázná nekem valaki, hogy a "nők dolgoznak" és a "A nők dolgoznak" közül miért csak az egyik jó? ráadásul az angol szövegben the sehol nincs


Steve513860

Igy igaz. Nekem se fogadta el A nelkul


Priska89641

Rendben van, hogy magyarul a határozott névelővel jobban hangzik a mondat, mint anélkül, - de a Duo tükörfordítást vár el tőlünk. Ők nem tették ki a The-t, mi csak azt fordítottuk, amit írtak. Kezdem úgy érezni magam, mint nyuszika a sapkájával. Ha magyarítva hozzáveszünk egy névelőt, az a baj, ha nem írunk névelőt, az a baj.


ironcameleon

A tükörfordítás nem azt jelenti, hogy le kell mondanunk a magyar nyelv szabályairól.


TommyAngel4

Dolgozo nok... Miert nem jo?


Mabi77

Az "Working women" lett volna.


Edina82

Nekem ez hallgatós volt, és csak tippeltem, hogy woman vagy women. Javaslat a megkülömböztetésre?


Mabi77

Jeleng példában "A nő dolgozik" az "THE woman workS" lett volna.


SanciKiss

Teljesen tisztán lehet hallani, hogy "wimin"-t mond, úgyhogy megkülö"N"böztethető...


42Borisz

A többesszámú alakot i-szerű hanggal ejtik, nagyjából "vimin"-nek hangzik


Anita394779

Ha woman lenne akkor az egyes szám 3.dik személy,mely esetében ott lenne az s rag.


PityereSan

Ami "a" val van -man, woman az egyesszám (úgy jegyezd meg hogy az az első betű az abc -ben) Ezután adja ,hogy a többesszám az a men és women. :)


paprbert

Ha nem egyértelü akkor rákérdeznek. Hogy egy vagy több.


ironcameleon

Nem.
woman - nő
women - nők


q731b5Sq

A mikrofon olyan rövidd ideig működik, hogy nem tudom végig mondani a szö veget. Mit csinálok rosszul?


LaszloVizo

Szóval "női munka" akkor miért is nem jó?


Aniszanisz

"work: működik,munkásság,mű" kezdem magam h.lye magyarnak érezni, hogy nem volt egyértelmű hogy a work DOLGOZIK -ot jelent. ...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.