A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not like his daughter's attitude."

Fordítás:Nem tetszik nekem a lánya hozzáállása.

4 éve

8 hozzászólás


miklos44

Szerintem a "nekem"-mel kiegészített mondat jobb ill. pontosabb mint amit helyes megoldásként írtak. Tudniillik nekem nem tetszik és nem pl. neki stb.

4 éve

zetorka

szerintem ez nekem nélkül is egyértelmű, ha neki nem tetszene na akkor kéne belerakni

4 éve

miklos44

Lehet, hogy neked egyértelmű, de a "nekem"-t használni nem hiba.

4 éve

zetorka

nem is állítottam, hogy hiba lenne

4 éve

miklos44

Bocsánat, akkor miért nem fogadta el a duolingo?

4 éve

zetorka

mert ez egy béta verzió és még nincs benne minden lehetséges válasz

4 éve

rabovszky
rabovszky

My suggestion is to be patient and answer the minimum as you can in Béta version.

3 éve

biro66

Az attitude viselkedést is jelent!!!!!

1 éve