1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He does not have a mother."

"He does not have a mother."

Traducere:El nu are o mamă.

March 30, 2014

4 comentarii


EliaAdrian

Imi puteti explica putin de ce se pune "does"? Nu era corect doar: "He not have a mother"


fantomitzah

http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/simple_present_form.htm
În general, pentru forma negativă se foloseşte:
verbul auxiliar do (la timpul dorit şi la persoana subiectului propoziţiei)
+ negaţia not
+ infinitivul verbului pe care îl negăm, aici have
Rezultă "He does not have a mother."

În unele cazuri, verbul "have", poate fi înlocuit de verbul "have got", de exemplu atunci când este vorba de posesii sau relaţii (cum este în propoziţia de faţă).
http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/have_have_got.htm
Deci ar fi corectă şi varianta "He has not got a mother." / "He hasn't got a mother.", dar în curs nu este folosit deloc verbul "have got", ci doar "have".


DenisaColb

Tu ai raspunsuri minunate.


Maya683603

Nu mai pune-ti propozitii triste!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.