"He does not have a mother."

Traducere:El nu are o mamă.

acum 4 ani

6 comentarii


Maya683603

Nu mai pune-ti propozitii triste!

acum 1 an

EliaAdrian

Imi puteti explica putin de ce se pune "does"? Nu era corect doar: "He not have a mother"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/simple_present_form.htm
În general, pentru forma negativă se foloseşte:
verbul auxiliar do (la timpul dorit şi la persoana subiectului propoziţiei)
+ negaţia not
+ infinitivul verbului pe care îl negăm, aici have
Rezultă "He does not have a mother."

În unele cazuri, verbul "have", poate fi înlocuit de verbul "have got", de exemplu atunci când este vorba de posesii sau relaţii (cum este în propoziţia de faţă).
http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/have_have_got.htm
Deci ar fi corectă şi varianta "He has not got a mother." / "He hasn't got a mother.", dar în curs nu este folosit deloc verbul "have got", ci doar "have".

acum 4 ani

DenisaColb

Tu ai raspunsuri minunate.

acum 1 an

Ingrid-heart

Ador acest joc

acum 3 ani

DenisaColb

Si eu

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.