1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The waiter works in another …

"The waiter works in another bar."

Překlad:Ten číšník pracuje v jiném baru.

August 25, 2017

13 komentářů


ps7777

Dobrý den, říká se, že číšník pracuje na baru, proč je to tedy vyhodnoceno jako chyba?


Nemesis_NaR

"In another bar" docela určitě znamená, že pracuje v jiném baru jakože v jiném podniku.

Kdyby pracoval ten den u jiného baru/na jiném baru v rámci jedné např. diskotéky, tak by to bylo "The waiter (a spíš by se použilo jeho jméno třeba George) is working at another bar."


eznkovRena

Když je an another apple - ještě jedno jablko, proč je špat ný překlad: ten číšník pracuje ještě v jednom baru. Tedy ještě v jednom, kromě tohohle.


ladislavjerabek

,,Ten číšník prcuje v dalším baru¨¨ rozhodně není česky


eznkovRena

po 4 měsících se opět ptám: proč nelze přeložit....pracuje ještě v jednom baru, když jinde překládáte an another apple - ještě jedno jablko. Jaký je v tom , prosím, rozdíl??Obdoba cvičení - I want another beer - ještě jedno pivo. A ještě v jednom /dalším, jiném/ baru - nelze? Použila jsem čudlík pro přijetí. Protože uznat jen v JINÉM baru mně vysvětluje, že nepracuje zde, ale jinde, zatímco another beru že pracuje tady a ještě tam - na dvou místech


ChovMart

"another" je vlastně sloučenina dvou slov "an" a "other", takže "an another" neni správně


waj10

V češtině se běžně používá "dělá" místo pracuje. Já dělám v Kauflandu... Proč trvá na pracuje?


Adam679

Je to hovorová čeština a Duo vyžaduje jen spisovné tvary.


Dominik542745

Proč je špatně Číšnice pracuje v jiném baru?


eznkovRena

číšník - the waiter, číšnice - the waitress. Proto.


VladimrMak2

Proč ne v jiné hospodě? A bar v americké angličtině znamená hospoda, tato možnost však není uznávaná


opilykorab

Proc nelze prelozit pracuje ještě ...


TerezaMcov

Ten číšník pracuje v jiné hospodě je přeci také dobře!!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.