Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Makarna"

Çeviri:Pasta

4 yıl önce

51 Yorum


AndroidOyu2

Pasta genel makarna anlaminda kullanilir makarnanin hangi cesit oldugunu soylemeden ayrintisiz cake ise bildigimiz pasta anlamindadir

3 yıl önce

mubine88gm

Bilyorum zaten doğruyu söyledim yinede teşekkürler

9 ay önce

reyyancik

Ay canim pasta cekti

3 yıl önce

bayrambili1

Makarnaya bakıp canı pasta ceken ilk insansın sanırım

1 yıl önce

Duocan34

macaroni

3 yıl önce

hyurt12

Bu kelimeyi İngilizler değil İtalyanlar kullanıyor . Türkçedeki gibi pastanın karşılığı pasta değil makarnadır .

1 yıl önce

Talya1111

Ozzssp pasta makarna demektir. Bizim normal pastalarla karıştırma sakın:)Cake ise pasta demektir kek değil..

3 yıl önce

DnyaGrlt

Ama benim de canim pasta cekti

3 yıl önce

FatihSzer3

Bizenee :))))

2 yıl önce

asli353535

Pasta yaa bildigin pasta makarnaymis :)

2 yıl önce

BilgenSaro

Canım çok pasta çekti ...................offfffffffff........................

2 yıl önce

Blondefair

Şimdi şöyle bir pasta olsa da yesem ya!

2 yıl önce

Bilgebinna

Bugun benim d gunum:)

1 yıl önce

yamur905405

Doğum günün kutlu olsun

11 ay önce

Onur16722

Bizene

9 ay önce

elif553

Beni takip edermisin dünya gürültü

2 yıl önce

ilhan917556

Genelde pasta olarak kullanilan kelime "çikolatalı pastadır".

2 yıl önce

Totu1042

Pasta turkce Pasta iwte - kremali, meyveli, ne bilim muxtelif novlu tatli demek amma.makarna ile ne elaqesi var ki.

2 yıl önce

hyurt12

İngilizler pasta veya keke cake derler , makarnaya ise pasta derler . Bunun ikisini karıştırmamak lazım .

1 yıl önce

MelihcanBa2

Bunnasıl şey ya

2 yıl önce

Hikmet761450

Olsada yesek))

2 yıl önce

Fatimenur3

Cok komik

1 yıl önce

YkselUyar

Arkadas şu cumlelerin basindaki harfleri buyuk kucuk yapmayin, bazen kurnazlik yapiyoruz sorudaki misal buyuk harf alttaki cvp larda 1 tane buyuk harfli goruyoruz yapistiriyoruz :) olmuyor efenim boyle :)

1 yıl önce

osmancirik

aynen hepinize katiliyorum

1 yıl önce

5392121155

Yes yes yes

3 yıl önce

canerayberkk

Guzwl

3 yıl önce

Bestami4

Bildigimiz makarna pasta oldu len !. o_O

3 yıl önce

Sevim1905

Yaaa benimde cnm cok cekti pasta ama muzlu hehehe çikolatalı da guzel olur sizce

2 yıl önce

Sevim1905

Saka saka makarna yaaaa anneme dedim bana pasta yap diye o da neli dedi ben de domates soslu deyince şaşırdı sonra da anlattim yabancilar makarnaya pasta diyo dedim sonra anladi

2 yıl önce

OsmanNet

İlginç makarnanın pasta diye tercüme edildiğini yeni öğreniyorum :)

2 yıl önce

zeynepsevim06

Pasta yani makarna

2 yıl önce

fatima922565

Cikolatalı pasta olsaydi

2 yıl önce

emre529098

Macaroni olmasi lazim

2 yıl önce

umutbulut1

Hayır olması lazım değil

1 yıl önce

mitBayram1

Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi

2 yıl önce

uyuyaninsa

The gelmesi gerekmez mi

2 yıl önce

ChrolloHay

Creepypasta geldi aklıma :D

1 yıl önce

Fatimenur3

Pastayı da makarnayi da çooook severim

1 yıl önce

UfukCan18

Pasta ingilizce anlamı ile makarna demek cake türkçe karşıtı pastadır

1 yıl önce

tulay48

Pasta makarna demek makarna pasta demek

1 yıl önce

ramazandur16

Saol

1 yıl önce

halim708034
1 yıl önce

GlbenIkhan

Pasta makarnanin uzun türüdür bu yüzden pasta resimdeki gibi ondan makarna deniyor

1 yıl önce

mustafabayir

Nasıl yani makarna nin ingilizce çevirisi pasta mi oluyor

1 yıl önce

canan69992

Ilk defa duydum pastanın makarna olduğunu :)

1 yıl önce

umutbulut1

Eeeee napalım

1 yıl önce

azra511929

dünden kalma benim yanımda var

1 yıl önce

Cnk703853

Vay be kardeş

1 yıl önce

mert170079

Cok sacma ya

1 yıl önce

bilge641012

Pasta

11 ay önce

PrmYasinKa

makarnanın İngilizcesine pasta diyor şaka mı bu ?

8 ay önce